Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@14:42:44 GMT

اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه امارات

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۳۷۹۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات روز گذشته در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، ادعاهای واهی علیه ایران مطرح کرده است.

این وزیر اماراتی مدعی شده است:«به‌رغم این‌که سازمان ملل به ایران فرصتی برای اصلاح رفتارش داده است ولی ایران هرگز رفتار خصمانه خود را در منطقه متوقف نکرده و از تمایل خود برای داشتن سلاح‌های کشتار جمعی دست برنداشته است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این سخنرانی خود از «کشورهای سرکش» سخن گفته است که از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند. او  بدون اشاره به دخالت این کشور در یمن و کشتار غیرنظامیان این کشور گفت که مبارزه با تروریسم از طریق یک کشور و یا کشورهای خاص امکان‌پذیر نیست بلکه آن، مشکل جهانی مشترک است که نیاز به تلاش‌های یکپارچه دارد.

آل نهیان با اشاره به این‌که نمی‌توان به کشورهای دیگر برای حل مشکلات منطقه عربی تکیه کرد، مدعی شد که عربستان سعودی با موشک‌های ایرانی مواجه است که حوثی‌ها (انصارالله) از یمن آنها را شلیک می‌کنند.

وزیر خارجه امارات همچنین قطر را به حمایت رسانه‌ای از تروریست‌ها متهم کرد و افزود که تصمیم به تحریم این کشور، از سوی عربستان سعودی، امارات، مصر و بحرین، به‌دلیل حمایت دوحه از تروریست‌ها بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آلمان به فلسطین اشغالی می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان که هم‌اکنون در اردن به سر می‌رود در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه اردن اعلام کرد که برای حمایت برلین از رژیم صهیونیستی به تل‌آویو سفر می‌کند.

وی دراین‌باره گفت: برای تاکید بر حمایت برلین از تل آویو به اسرائیل خواهم رفت.

کد خبر 6080028

دیگر خبرها

  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • پیام وزیر خارجه ایران؛ پرچم بالاست
  • وزیر خارجه آلمان در راه تل‌آویو هست
  • وزیر خارجه آلمان به فلسطین اشغالی می‌رود
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند