Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به آغاز فعالیت سرویس مدارس در شهر، به نظارت دقیق‌تر و بهتر بر سرویس‌دهی دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان در همایش توجیهی و آموزشی رانندگان سرویس مدارس شهر، اظهار کرد: این نشست های هم اندیشی می تواند شرایط موجود ترافیکی شهر را هر چه بهتر بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، سرویس‌های مدارس یکی از ضروریات جامعه شهری محسوب می‌شود که ساماندهی و نظارت بر عملکرد مطلوب آن و همچنین ارتقای فرهنگ رانندگی یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری است.

 

 گردان از رانندگان سرویس مدارس درخواست کرد با رعایت اصول رانندگی و حداکثر احتیاط، امنیت رفت‌وآمد دانش‌آموزان را تسهیل دهند.

 

وی همچنین گفت: رانندگان شهری به عنوان سفیران فرهنگی جامعه باید مراقب رفتارهای اجتماعی خود باشند، زیرا در زمینه ماندگاری چند روزه گردشگران در شهرمان تأثیرگذار خواهد بود.

 

رئیس شورای شهر همدان ادامه داد: برخورد رانندگان سرویس مدارس هم اهمیت زیادی دارد، زیرا دانش‌آموزان نسل جدید به‌رغم بازیگوشی‎هایشان، باهوش و آگاه به مسائل روز هستند و تمام مباحث را در ذهن خود ثبت می‌کنند.

 

گردان بیان کرد: شهر همدان از لحاظ غنای فرهنگی، نظم و وضعیت مناسب شهری و بسیاری از ظرفیت‌های دیگر مورد توجه جهان قرار گرفته که به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی و همچنین پایلوت شهر سبز پایدار از سوی مجمع جهانی شهرهای اسلامی انتخاب شده است.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مصوبات رانندگان شهری در صحن شورا با در نظر گرفتن شرایط جامعه لحاظ میشود، بر این نظر هستیم تا بسته های تشویقی برای آنها اعمال شود.

 

گردان ادامه داد: تاکنون 980 خودروهای تاکسی و شخصی تحت پوشش سیستم مدیریت شهری قرار گرفته اند، قصد داریم این تعداد را به هزار و 500 مورد خودرو برسانیم.

 

وی همچنین خبر داد: در پایان سال تحصیلی جاری هم تعدادی از رانندگان نمونه سرویس مدارس شناسایی و معرفی خواهند شد تا الگوهای مناسب در این زمینه شناخته شوند.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس وزیر بهداشت اهواز حادثه تروریستی اهواز مشکلات اقتصادی مجلس حسن روحانی آیت الله مکارم شیرازی نماز جمعه شیراز رئیس شورای شهر سرویس مدارس استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید شیرازیانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح شهید عرب گفت: در ابتدای کار، مدارسی در سطح استان شناسایی و بررسی می‌شوند؛ این شناسایی نخستین مرحله از اجرای طرح شهید عرب است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است که لازم است کارشناسان ما جهت بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

وی ادامه داد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادات کوچک و جزئی است؛ برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک دارند، بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

شیرازیانی عنوان کرد: قرار هست از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری شود و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، نیز در ادامه ضمن اشاره به کلیات طرح، عنوان کرد: ارگان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

مجتبی قمری بیان کرد: برخی از این نهادها با تامین بخشی از هزینه‌ها، برخی با تامین تجهیزات با کیفیت و ارزان قیمت، برخی با کمک در اجرای و عملیاتی کردن طرح و برخی هم با معرفی و شناسایی مدارس نقش خود را ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: از جمله این نهادها می‌توان به معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، جامعه خیرین مدرسه ساز، سازمام نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و ... اشاره کرد. 

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی گفت: بسط فرهنگ نیکوکاری، ترویج روحیه جهادی، ایجاد بستر آشنایی دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و بهینه‌سازی و استاندارد‌سازی‌ سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله اهداف طرح شهید عرب است. 

گفتنی است، شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل