Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذری می گوید به نمازی هم اندازه مربیان قبلی ذوب فرصت می‌دهیم.

طرفداری- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان می گوید به خاطر خوشنامی‌ و سابقه خوبم در ورزش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اشد مجازات را برایم در نظر گرفت.

سعید آذری در گفت‌وگو با فارس در مورد شکایت استنلی کی‌روش بازیکن برزیلی از ذوب‌آهن به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش گفت:

اگر خاطرتان باشد زمان انتقال کی‌روش به ذوب‌آهن پرونده‌ای برای او تشکیل شد و برخی مدعی شدند که این بازیکن با مدارک جعلی به ذوب‌آهن آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل فیفا به ما اعلام کرد که پولی به کی‌روش پرداخت نشود تا فدراسیون برزیل مدارک این بازیکن را بررسی کند. ما در فصل گذشته پول تمامی بازیکنان و مربیان تیم ذوب‌آهن را پرداخت کردیم. اما در این مورد به خصوص به خاطر همین پرونده پول کی‌روش واریز نشد و در نهایت هم فدراسیون فوتبال برزیل این مدارک را بررسی کرد و همان زمان هم ما گفتیم که این مدارکی هیچ ارتباط با باشگاه ذوب‌آهن یا خود کی‌روش ندرد. فیفا اکنون به ما اعلام کرده این پرونده رو به اتمام است و پول بازیکن را بدهید. قرار است تا اواخر هفته ما مطالبات کی‌روش را بدهیم. پول او کنار گذاشته شده بود و هیچ مشکلی برای پرداخت آن نداریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه ظاهراً محسن مسلمان در تیم ذوب‌آهن کم کاری کرده که شما او را تهدید به اخراج کرده‌اید، گفت:

سیستم کنترل در تمرین ما به گونه‌ای مشخص می‌کند میزان دوندگی بازیکنان در تمرین و مسابقه چقدر است و این سیستم نشان داده که آمار محسن مسلمان خوب نیست. هافبکی در حد محسن مسلمان باید بیش از ۱۰ کیلومتر دوندگی داشته باشد که مسلمان این آمار را ندارد. او باید در تمرین و مسابقه تلاش لازم داشته باشد. بعد از مصدومیت محسن مسلمان تلاش لازم را برای بازگشت به سطح مطلوب انجام نداد.

وی افزود:

در ذوب‌آهن به اندازه توانایی بازیکنان به آنها پول می‌دهیم نه اینکه بازیکن از کجا آمده و  لقبش چه بوده است و یا چه اسمی دارد. من به عنوان مدیر باشگاه رسالتی دارم که باید آن را انجام بدهم.

وی در مورد اینکه مسلمان تا چه زمانی فرصت دارد به سطح مطلوب برسد، گفت:

روز سه‌شنبه جلسه‌ای در باشگاه ذوب‌آهن با حضور سرمربی تیم و عوامل فنی داریم و خود مسلمان هم در این جلسه حضور پیدا می‌کند تا توضیحاتش را ارائه دهد و به ما گارانتی بدهد که می‌تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد. ورزشکار برای پولی که می‌گیرد باید تلاش کند. اینجا فوتبال فانتزی نیست بلکه مبارزه مردانه در زمین است. مسلمان باید بداند که فوتبالیست در ذوب‌آهن نان اسمش را نمی‌خورد و باید مردانه تلاش کند. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه تا چه زمانی به امید نمازی سرمربی تیم فرصت داده می‌شود، گفت:

ما به نمازی هم به اندازه مربیان قبلی فرصت می‌دهیم فصل قبل هم تا این مقطع ۹ امتیاز بیشتر نداشتیم تقدیر ما این است که همیشه در سختی موفق شویم.در بازی با نفت آبادان بازیکنان دو اشتباه فاحش داشتند و دو گل خوردیم با این حال ۱۰ نفره به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم پیروز شویم. تمامی اعضای هیأت مدیرهو مدیران کارخانه نیز از تیم حمایت می‌کنند و مهندس شهنازی هم وقت کافی می‌گذارد تا شرایط تیم را بررسی نیم. 

آذری در مورد شکایت فریدون اصفهانیان از او به خاطر نشر اکاذیب گفت:

بعد از مسابقه با پدیده من مصاحبه‌ای انجام دادم که اصفهانیان از من شکایت کرد و در نهایت کمیته انضباطی فوتبال بنده را ۵ میلیون تومان جریمه نقدی کرد. در متن رأی آمده است به خاطر آنکه آذری خوشنام و خوش‌سابقه است ۵ میلیون تومان جریمه می‌شود در حالی که در آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال این مبلغ اشد مجازات است.

وی در مورد اینکه بحث جلب رضایت باشگاه تراکتورسازی به خاطر حضور بازیکنان سرباز به کجا رسید، گفت:

۱۵مهرماه قرار است در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با حضور مدیران دو باشگاه برگزار شود. البته من نمی‌دانم با توجه به استعفای دسته جمعی در کمیته تعیین وضعیت سرنوشت این جلسه چه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد درآمد باشگاه از تبلیغات محیطی اظهار داشت:

با حضور حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و صادق درودگر در بازاریابی سازمان لیگ کارهای خوبی انجام شده و قرار است اولین قسمت از پول باشگاه‌ها تا ۴-۵ روز دیگر به حساب آنها واریز شود. اما سازمان لیگ باید بداند که باشگاه‌ها در این فصل مشکلات مالی زیادی دارند. سیاه‌جامگان به خاطر مشکل مالی در لیگ یک هم نتوانست شرکت کند و باشگاه‌هایی مثل ذوب‌آهن بودجه‌شان کم شده است فقط ۳-۴ باشگاه هستند که بودجه‌های ۴۵ میلیارد تومانی دارند اما باشگاهی مثل ما مکلف به درآمدزایی هم شده است امیدوارم مشکلات به زودی حل شود.

آذری افزود:

سؤال من این است که چرا نسبت به دریافت اسپانسر قبلی لیگ مماشات می‌شود سازمان لیگ ۸۵ میلیارد تومان از اسپانسر قبلی طلب دارد که این حق باشگاه‌ها است و هنوز هم با وجود برگزاری جلسات مختلف و جلسات داوری به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم و ظاهراً باید به مراجع قضایی مراجعه کنیم اما نمی‌دانم چرا از اسپانسر قبلی شکایت نمی‌شود این ۸۵ میلیارد تومان پول زیادی است که می‌تواند به باشگاه‌ها کمک کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند

بهمن تیموری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت بد شغلی‌اش در کرمانشاه اظهار داشت: 4 سال است نیروی شرکتی آتش‌نشانی کرمانشاه هستم، با حقوق خیلی ناچیز. هر بار هم وعده و وعید تغییر شرایط و حقوق را دریافت می‌کنم، اما هیچ کدام انجام نمی‌شود.

شهرداری به یک عده کد می‌دهد، اما نوبت من که می‌رسد می‌گویند نمی‌شود؛ حالا اینکه چرا برای من نمی‌شود و برای بقیه می‌شود، نمی‌دانم. ظاهراً خون‌ آنها از من رنگی‌تر است. این همه سال در تیم ملی بودم و در میادین بین‌المللی مدال گرفته‌ام اما گویی اینها هیچ ارزشی ندارد.

وی با گلایه از مسئولان ورزش و هیئت کشتی کرمانشاه در خصوص بی‌توجهی به قهرمانان و عدم واگذاری سالن‌های ورزشی به آنها خاطرنشان کرد: چند وقت بود عده‌ای می‌گفتند از شهرداری یا تربیت بدنی سالن برای خودت اجاره کن، چون اگر خودم بخواهم سالن آزاد کرایه کنم ماهی 50-60 میلیون کرایه‌اش می‌شود که این از توان من خارج است؛ اما سالن‌هایی که از سوی شهرداری و تربیت‌بدنی اجاره داده می‌شود سهمیه قهرمانی ورزشکاران است و باید با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد.

تیموری یادآور شد: 3-4 مرتبه این کار را از طریق تربیت‌بدنی پیگیری کردم، خیلی درد داشت که رئیس تربیت‌بدنی استان من را نشناخت و منشی‌اش من را به او معرفی کرد. مگر این استان چند قهرمان و ملی‌پوش داشته که رئیس ورزش آن یکی از این چند نفر را نمی‌شناسد؟ من که ورزشکارم، حتی تنیسورهای استانم را می‌شناسم، چون تعداد قهرمانان استان ما آنقدری نیست که شناختن آنها سخت باشد. بعد من را از این اتاق به آن اتاق پاس دادند و 2-3 تا سوله معرفی کردند. یکی از آنها که برای شهرداری بود، فقط 15 میلیارد تومان هزینه داشت برای اینکه راه‌اندازی شود، گفتم من این رقم را از کجا بیاورم، احتمالاً من را با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفته‌اید! یک سوله دیگر معرفی کردند و گفتند برو این را ببین، سوله که چه عرض کنم، دو تا آهن‌پاره بود، گفتند این را درست کن! آن هم در یک محله پرت کرمانشاه. گفتم کشتی قضیه‌اش با سایر رشته‌ها فرق می‌کند، اکثراً از قشر ضعیف سمتش می‌آیند، سالن باید مرکزیت داشته باشد. بچه کرایه ماشین ندارد تا آنجا خودش را برساند. گفتند شرایط همین است.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی نورسلطان تصریح کرد: سالن‌هایی که باید در اختیار قهرمانان استان قرار بگیرد را به کسانی که خودشان می‌خواهند می‌دهند. کاربری سالن دارابی در کرمانشاه اساساً کشتی است اما آن را به ورزش‌های دیگر داده‌اند. بعد در مورد وضعیت کشتی کرمانشاه می‌پرسند، در این وضعیتی که می‌بینید، همه مقصرند، از هیئت کشتی گرفته تا تربیت‌بدنی و... خود آقایان محبی را می‌گویم، که بیشتر از همه مقصرند. آنها باید دنبال ما بیایند که شرایط شغلی‌ات چطور است، بیا و کنار آن برای کشتی استان وقت بگذار و سالن را مهیا کنند، بعد در 3-4 سال معلوم می‌شود چه می‌کنم و آیا کشتی استان با کمک از قهرمانانش تغییر می‌کند یا نه.

قهرمان آسیا گفت: چند بار به اداره کل ورزش استان رفتم و جوابی نگرفتم، بعد از این همه پیگیری برگشتم سر خوانِ اول، همان‌جایی که بودم و هیچ اتفاقی نیفتاد. حالا فقط امیدوارم در خصوص وضعیت شغلی‌ام تغییری ایجاد شود و دوباره جواب سر بالا ندهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین آذری جهرمی به زاکانی
  • توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!
  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران
  • فوتبالیست‌هایی که توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند + فیلم
  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور