Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی گفت: به دنبال ایجاد فعالیت های جدید و همکاری بیشتر با بخش خصوصی در استان هستیم به عنوان مثال خراسان شمالی قطب تولید آبنبات است، بنابراین می خواهیم برای این فعالیت های بومی سرمایه گذاری کنیم و مهارت های لازم را نیز آموزش دهیم.

دکتر عباس پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با قانون منع فعالیت مراکز علمی­_کاربردی دولتی خاطرنشان کرد: مراکز دولتی استان در حال حاضر دانشجوی جدید نمی پذیرند و فقط دانشجویان قبلی خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال راهکاری برای ادامه فعالیت مراکز دولتی موجودی که دانشجو داشته باشند و رشته های متفاوتی را نیز ارائه دهند، خواهیم بود تا این مراکز به صورت هیئت امنایی و یا نیمه دولتی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز علمی_کاربردی شهرداری از این جهت که نیمه دولتی محسوب می شود برای ادامه فعالیت خود مشکلی نخواهد داشت و می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی اظهار کرد: باید رشته هایی در دانشگاه های علمی_کاربردی ارائه شود که بازار کار مناسبی داشته باشد و دانشجو با رغبت بیشتری وارد دانشگاه شود و این اطمینان را داشته باشد که بعد از تحصیل مهارت لازم را کسب کرده است و می تواند کارآفرین باشد.

وی افزود: رویکرد جدید علمی_کاربردی مهارت افزایی است و به دنبال افزودن رشته های جدید در مراکز هستیم که بازار کار نیز داشته باشند علاوه بر آن از فعالیت های بومی استان باشند به عنوان مثال رشته های بافت فرش کردی و ترکمن، ابریشم بافی و موسیقی مقامی از این دسته رشته ها هستند.

دکتر پهلوانی با بیان اینکه تغییر سیاست های کلان از توان خارج است، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم سیاست های کلان موجود را تغییر دهیم اما به دنبال استفاده درست از شرایط موجود هستیم.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: امسال تکمیل ظرفیت در دانشگاه های علمی_کاربردی استان نداریم زیرا هدف ما افزایش کیفیت است و به دنبال کمیت نیستیم و در بهمن ماه سیاست های جدیدی را برای جذب دانشجو دنبال خواهیم کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه علمی کاربردی منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی