Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان با اشاره به جوایز 50 هزار یورویی این رقابت‌ها گفت: شاخص‌ترین تیم حاضر در این دوره از تور، تیم ملی دوچرخه‌سواری روسیه است.

ابراهیم فیروزی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، درباره برگزاری سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان اظهار داشت: درحال برگزاری سی و سومین دوره تور بین المللی ایران - آذربایجان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که پیش از این گفته بودیم، 8 تیم خارجی به همراه 5 تیم داخلی در این رقابت ها حضور دارند.

فیروزی ادامه داد: اکثر ورزشکاران تیم ملی در قالب تیم‌های باشگاهی در این تور حضور دارند و سطح تیم‌های خارجی نیز مناسب است.

وی تصریح کرد: سی و سومین دوره تور بین المللی ایران- آذربایجان همچون سال‌های اخیر در سطح نیمه حرفه‌ای برگزار می‌شود. در این دوره 2 نماینده جهانی حضور خواهند داشت که امسال نماینده فدراسیون جهانی، مجید ناصری است. با توجه به نیمه حرفه‌ای بودن تور، نماینده آنتی دوپینگ نیز در مراحل مختلف حضور خواهد داشت.

دییر تور ادامه داد: تور سی و سوم در 6 مرحله و به مسافت حدود یک هزار کیلومتر بین شهرهای تبریز-ارومیه، ارومیه-منطقه آزاد ارس، منطقه آزاد ارس-تبریز، تبریز-سرعین، سرعین-تبریز و مرحله آخر نیز در شهر تبریز برگزار می‌شود. تا نفرات و تیم های برتر معرفی شوند. جوایز کل تور 50 هزار یورو تعیین شده که به برترین‌ها اهدا می‌شود.

فیروزی در پایان خاطرنشان کرد: از 8 تیم خارجی، 7 تیم اروپایی بوده و یک تیم نیز آستانا موتورز قزاقستان است که در تورهای بین المللی یکی از تیم‌های قدرتمند است. تیم ملی روسیه نیز از جمله تیم‌های شاخص حاضر در تور سی و سوم است. 5 تیم داخلی نیز در این دوره از تور حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز ایران دوپینگ روسیه شاخص یورو اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود

رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس اطلاعیه‌های هوانوردی صادر شده، تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه تبریز به رویه عادی خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه وضعیت پرواز‌ها در سامانه اینترنتی این فرودگاه اطلاع رسانی می‌شود، اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز، از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از روز گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز لغو شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • تبریز-آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه