Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@04:07:12 GMT

مردم ما با دستان خالی نیز مقاومت می کنند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۴۹۸۵

مردم ما با دستان خالی نیز مقاومت می کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه حضرت معصومه(س) سمنان مراسمی با موضوع روایتگری دوران دفاع مقدس را برگزار کرد؛در این مراسم حاج حسن ادب رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: مردم ما در طول ۸ سال جنگ تحمیلی نشان دادند که حتی با دستان خالی نیز می توانند در مقابل لشکری از دشمنان مقاومت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان ما دشمنانی قسم خورده هستند و هیچ گاه دست از زورگویی و ظلم خود در مقابل ایران اسلامی و ایرانیان بر نخواهند داشت به همین دلیل مردم ما و به خصوص جوانان و نوجوانان باید هوشیار و بصیر باشند.

 ادب تصریح کرد: جوانان امروز شرایط و حوادث دوران دفاع مقدس را از نزدیک شاهد نبودند و این وظیفه حتمی ما است که به آن ها در مورد آن روزها و مشقت های آن آگاهی بدهیم.

لازم به ذکر است در این مراسم، کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور مجتبی محمدیان برگزار شد؛ همچنین در پایان برنامه از فعالان پایگاه حضرت معصومه تقدیر و تشکر به عمل آمدو کتاب شهید عاملو نیز به بسیجیان معرفی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من