Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین با صدور حکمی محمد شفیعی را به عنوان مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ  به عنوان مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی منصوب می گردید.

استاندار قزوین آورده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ ها و دستگاه‌ های کشوری و لشگری استان و بهره‌ گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای برنامه‌ های دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تربیت بدنی استان کردستان، مدیرکل ورزش وجوانان استان کهکیلویه و بویر احمد، فرماندار شهرستان گچساران، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان و فرمانداری مریوان از جمله سوابق محمد شفیعی مدیرکل جدید دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی دولت منویات مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید

برادرزاده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید.   به گزارش ایسنا منابع فلسطینی اعلام کردند محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید و به برادر شهید خود پیوست. محمد عبدالکریم هنیه، در بمباران صهیونیست‌ها در منطقه شیخ رضوان به شهادت رسید.   به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده وی در واکنش به شهادتش تاکید کردند: محمد فدای دین و مسجد الاقصی شد.   روز دوشنبه نیز منابع خبری از شهادت هفتمین عضو خانواده و چهارمین نوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دختر شهید محمد اسماعیل هنیه که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود،‌ خبر دادند.   به نقل از الجزیره، به این ترتیب ملاک به پدر و اعضای خانواده‌اش پیوست که چهارشنبه گذشته در روز عید فطر بر اثر حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در غزه به شهادت رسیدند.   پیشتر در حمله چهارشنبه (۲۲ فروردین) ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشاطئ» در شهر غزه، سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیده بودند.   اسماعیل هنیه در واکنش به این خبر گفته بود:‌ «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید