Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام گنجعلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، موسوی فرمانده بسیج پایگاه شهید مقصودی استان، شهیدی مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنی از پیامبر(ص) اظهار داشت: ایشان می‌فرماید یک عشق و علاقه و حرارت و گرمایی از شهادت امام حسین(ع) در قلب شیعیان و مومنین واقعی قرار دارد که هیچ‌گاه سرد شدنی نیست و هر چه از آن می‌گذرد، شناخت ما از آن بیشتر می‌شود.

وی افزود: هر قدر از حادثه کربلا می‌گذرد شفافیت و روشنایی آن برای جامعه ما بیشتر می‌شود و این از معجزات نهضت امام حسین(ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جنگ‌های بسیار بزرگی در طول تاریخ به وقوع پیوسته که از نظر زمانی، مکانی و جمعیت بسیار بزرگ‌تر از حادثه کربلا بودند اما ماندگار نشدند.

وی با بیان اینکه هر کس با زندگی امام حسین(ع) آشنا می‌شود مشتاق‌تر می‌شود، با اشاره به راز ماندگاری نهضت امام حسین(ع) ادامه داد: واقعه کربلا یک واقعه ماندگار است چراکه در آن تعالی شناخت و معرفت به راه، راهنما و هدف وجود دارد.

گنجعلی با بیان اینکه دفاع مقدس ما یک برگ زرینی در تاریخ انقلاب است که در تاریخ ماندگار است، گفت: اگر چه هشت سال جنگ تحمیلی برای ما تلخی‌ها و خسارت‌هایی از قبیل نیروی انسانی به همراه داشت که قابل جبران نیست اما همان جنگ برای ما مقدس است.

وی با بیان اینکه حب به ولایت فراتر از همه حب‌ها است، گفت: محبت به ولایت سرمنشأ تمام محبت‌ها است و نمود آن را در صحرای کربلا می‌بینیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: دفاع ما در جنگ تحمیلی به تمام معنا مقدس بود چراکه شهدای ما در راه دین، اعتلای انقلاب و اهدافی که برای انقلاب ترسیم شده بود حرکت کردند و ندای رهبر را لبیک گفتند و در این راه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین محرومیت زدایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسن رضایی،مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به ۱۲۰ روستا آبرسانی شده است ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به دو دهستان باشت و بهمئی نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.

رضایی گفت:اهداء دو هزار جهیزیه به نوعروسان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی ۸۵ گروه جهادی، ساخت ۳۰۰ باب خانه عالم، برپایی سفره افطاری برای ۲۰۰ هزار نفر، توانمند سازی ۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان، توزیع ۳۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع دو هزار و ۱۱۵ لوازم نوشت افزار، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، غرس ۵۷ هزار درخت مثمر و غیر مثمر، تشکیل ۷۰۸ صندوق خرد خانگی، اهداء ۷ هزار فقره تسهیلات در زمینه جهاد روشنایی، تکمیل ۱۰ مصلی، تکمیل فاز دوم کتابخانه بهمئی، زمین چمن مصنوعی، تکمیل فاز نخست اورژانس بین جاده‌ای موشمی زیلایی، خاکبرداری فرهنگسرای لنده، ساخت پایگاه سلامت مادوان، تکمیل و تجهیز مسکن و ابنیه مدیریت بحران در بهمئی، یاسوج و توزیع هزار تن قیر رایگان بین شهرداری ها، راهداری و نیری انتظامی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان عنوان کرد. 

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای ساخت و نصب ۵۰۰ تابلوی شهید استان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می‌شود.

رضایی از تهیه شناسنامه شهدای روستا‌های استان خبر داد و افزود: در این شناسنامه مشخصات روستا‌ها با تعداد شهدای آن دیده شده است. 

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ارائه خدمت به روستای سیوکی جلیل خبر داد و گفت: این روستا در هشت سال دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت را داشته است. 

 رضایی افزود: زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به این روستا نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • وعده صادق معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد