Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@07:52:13 GMT

«دعبل و زلفا» ۳۴هزارتایی شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۵۲۷۴

«دعبل و زلفا» ۳۴هزارتایی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با آغاز مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا»، این کتاب که از تولیدات مشارکتی ما با موسسه جونان و تشکل‌های انقلابی آستان قدس رضوی است، در بازه زمانی حدود یک سال به چاپ بیست و نهم رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع شمارگان این کتاب ۳۴ هزار نسخه رسیده، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت در شرکت مسابقه کتابخوانی «دعبل و زلفا» تیراژ این اثر به ۵۰ هزار نسخه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دعبل و زلفا» عنوان رمانی به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین مظفر سالاری نویسنده رمان پرفروش «رؤیای نیمه شب» است.

مدیرعامل به‌نشر در ادامه گفت: این اثر روایتی عاشقانه از آشنایی و زندگی پر فراز و نشیب دعبل خزاعی، شاعر اهل بیت(ع) و همسر سازش‌ناپذیرش زلفا را روایت می‌کند. در این کتاب، مقاطعی از زندگی دعبل در زمان امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) به صورت داستانی کنکاش شده است؛ عشق میان او و زلفا بستری جذاب برای ماجراهای فراوان این رمان است که تلاش دارد بر اساس داده‌های تاریخی به بازسازی و بازآفرینی ماجراها و حوادث بپردازد.

سعیدی گفت: به‌نشر که چاپ نخست کتاب «دعبل و زلفا» را همزمان با دهه کرامت سال ۹۶ منتشر کرده بود، اکنون چاپ بیست و نهم این اثر را در قطع رقعی، با شمارگان یک هزار نسخه منتشر و با قیمت ۲۵۰ هزار ریال روانه بازار کرده است که البته علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه «دعبل و زلفا» می‌توانند این اثر را با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کنند. این اثر منبع مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» است که همزمان با آغاز دهه کرامت با مشارکت به‌نشر و شبکه جوانان رضوی(شجر) و همچنین سایر مؤسسات و مجموعه‌های آستان قدس رضوی و کشوری در حال برگزاری است و تا پایان ماه صفر(آبان ماه) و ایام شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

وی در پایان، با بیان اینکه سؤالات مرحله نهایی این مسابقه در تاریخ ۲۴ آبان و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی منتشر می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان تا پایان آبان ماه برای ارسال پاسخ‌ها مهلت دارند و قرعه‌کشی مرحله نهایی نیز در روز، چهارم آذر ماه مصادف با ۱۷ ربیع‌الاول و سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) انجام خواهد شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • (ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»