Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش (نوهد) در اجرای ماموریت های محوله، امیدبخش، کارگشا، راه گشا، تکیه گاه و بن بست شکن است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنبه در آیین رونمایی از نسخه اندروید بازی موبایلی نوهد این مطلب را عنوان کرد و افزود: شاید برای بسیاری از افراد تیپ 65 نوهد شناخته شده نباشد اما به تعبیر احساسی می توان گفت، تیپ نوهد در مواقع حساس تکیه گاه و بن بست شکن است؛ از این رو، پسوند حضرت قمر بنی هاشم متناسب این تیپ است البته مجوزهای لازم و دستور آن باید از سرلشکر موسوی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: ما باید شکرگذار نعمت ولایت فقیه باشیم زیرا صرات مستقیم پیروی از ولایت فقیه است.
امیر سرتیپ حیدری در ادامه درخصوص رشادت های تیپ مخصوص نوهد در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این تیپ خدمات و رشادت های فراوانی در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشت، پس شایسته است به روش های گوناگون حماسه آنها به جوانان منتقل شود.
وی در پایان از تولیدکنندگان بازی موبایلی نوهد نیروهای ویژه هوابرد تقدیر و تشکر کرد.

* انتقال تجارب دفاع مقدس راهی برای مقابله با جنگ نرم است
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش نیز در این مراسم اظهار داشت: خیلی‌ها به امنیت کشور ما حسد می‌ورزند و بخشی از این اقدامات تروریستی که گاه‌گاهی در کشور ما صورت می‌گیرد، به خاطر خالی کردن این حس حسادت بسیار زیاد است ولی دشمنان باید بدانند این خودشان هستند که در آتش اقدامات تروریستی خواهند سوخت.
وی با تشکر از تولیدکنندگان نسخه اندروید بازی موبایلی نوهد گفت: جنگ تحمیلی 8 ساله که تمام شد یک جنگ دیگر شروع شد و آن جنگ نرم بود.
حسنی ادامه داد: همه جنگ نظامی را متوجه می شوند اما جنگ نرم را تنها کسانی که در این حوزه تخصص دارند متوجه می‌شوند؛ جنگ نرم بی صداست و همگان متوجه آن نمی شوند.
حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به دیگر اقدامات ارتش در حوزه فرهنگی و ساخت بازی های متعدد موبایلی اظهار داشت: جنگ نرم مانند جنگ سخت ابزار خاص خود را دارد اما به نظر من بازی های موبایلی از جذاب ترین ابزار جنگ نرم است، ما اگر در این حوزه کار نکنیم دیگران این جای خالی را آنچنان که می خواهند پر می کنند.
وی افزود: انتقال تجارب و بازگویی حماسه ها و تاریخ رشادت فرزندان این ملت یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
حجت الاسلام محمد حسنی تصریح کرد: اگر ما به فکر بازی‌های کودکان و نوجوانان کشورمان نباشیم، دیگران و بیگانگان برای آن فکر می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در ارتش توضیح داد: مردم ما در بازی «نوهد» حماسه‌آفرینی های تیپ 65 نوهد را که می‌بینند احساس غرور و امنیت می‌کنند و برای مردم، احساس امنیت داشتن، از نان شب هم واجب‌تر است.
اجتمام**7029*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي زميني ارتش كيومرث حيدري حسني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «داگلاس مک‌گرگور» مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلم کرد که این نگرانی وجود دارد که حتی پیش از حمله بزرگ روسیه، ارتش اوکراین از نظر نیروی نظامی دچار کمبود شدید شود.

وی دراین‌باره نوشت: ارتش اوکراین هم‌اکنون با کمبود سرباز و نیروی نظامی روبروست وحمله روسیه هنوز آغاز نشده است.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین روزانه صدها نیروی نظامی را از دست می‌دهد افزود که اوکراین به فروپاشی کامل نزدیک شده است.

وزارت دفاع روسیه دیروز دوشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092918

دیگر خبرها

  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند