Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه هنرهای ایرانی اسلامی استاد محمود فرشچیان تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود و قرار است دانشگاه متفاوتی با شیوه متمایز از دانشگاه‌های فعلی باشد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اعضای کمیسیون و محمود اربابی؛ معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری برای بررسی سند سینما، روز گذشته (شنبه هفتم مهرماه) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این جلسه پیش‌نویس نهایی سند سینما بررسی شد و مقرر شد کمیته‌ای با حضور اعضای کیسیون و معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری تشکیل شود و پیش‌نویس را بررسی کند و پس از آن در کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی این سند نهایی شود و در مرحله بعد برای بررسی و تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

محمدحسین ایمانی خوشخو، رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه گفت: سند سینما با جلسات کارشناسی و با همکاری سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری تدوین می‌شود تا برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

ایمانی خوشخو همچنین در این جلسه گفت: تاسیس دانشگاه هنرهای ایرانی اسلامی از طرح‌های کمیسیون هنر و معماری است که پس از تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای راه‌اندازی آن پیگیری و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه استاد فرشچیان حداکثر تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

ایمانی خوشخو همچنین در این جلسه گفت: بررسی آیین نامه‌های جشنواره های هنری فجر  و چگونگی برگزاری جشنوارها نیز در کمیسیون انجام می‌شود و کمیته هنرهای سنتی و صنایع دستی کمیسیون نیز می‌تواند در تعامل با فرهنگستان هنر تشکیل شود.

بهمن نامور مطلق، عضو کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این جلسه گفت: دانشگاه فرشچیان محصول کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به زودی راه‌اندازی می‌شود و قرار است دانشگاه متفاوتی با شیوه متمایز از دانشگاه‌های فعلی بنیان گذاشته شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شورای عالی تعاون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مولوی همچنین از ایجاد اشتغال برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه ها در استان خبر داد.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی که تعهد استخدام را دارند مکلف هستند ۲۳ درصد از فارغ التحصیلان را جذب کنند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از راه اندازی انواع شرکت‌های دانش بنیان و نیروگاه برق خورشیدی در بخش تعاون خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پنجره‌های خورشیدی، انقلاب آینده در معماری شهری
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به قطب توریست درمانی
  • ساعی: انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • خسروپناه: ویژگی محتوایی و جاودانگی قرآن پاسخگویی به پرسش‌های زمانه
  • مدل حکمرانی سلسله مراتبی هرمی به حکمرانی مردمی تبدیل شود
  • راه اندازی شورای عالی تعاون در چهارمحال و بختیاری
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌ «زندگی با آیه ها» حمایت می کند