Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علم و صنعت میزبان مرحله منطقه‌ای هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مرحله استانی- دانشگاهی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با شناسایی افراد راه یافته به مرحله منطقه‌ای به کار خود پایان داد.
پس از فراخوان ثبت نام هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، ۵۸۰ تیم چهار نفره دانشجویی برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کردند که پس از برگزاری این مسابقات در مرحله استانی- دانشگاهی؛ از منطقه «تهران و البرز» که شامل دانشگاه‌های الزهرا، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، امام صادق (ع)، امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی، صنعتی شریف و البرز است ۱۲ تیم، از منطقه «شرق و جنوب» که شامل استان‌های خراسان رضوی و جنوبی و شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد و چهار محال و بختیاری است، ۱۶ تیم، از منطقه «شمال و شمال غرب»، که شامل استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین، گیلان و مازندران است، ۱۴ تیم و در نهایت از منطقه «غرب» کشور که شامل استان‌های قم، صنعتی اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، مرکزی، کردستان است؛ تعداد ۱۶ تیم توانستند به مرحله‌ی منطقه‌ای راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و پس از برگزار‌ی موفق مرحله دانشگاهی این مسابقات با حضور ۱۰ تیم، برای اولین بار دانشگاه علم و صنعت ایران میزبان مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد. این مرحله از مسابقات در تاریخ ۲۸ و ۳۰ مهرماه با حضور ۱۲ تیم برتر از دانشگاه‌های استان تهران و و البرز برگزار می شود.
لازم به ذکر است، تیم اندیشه که به عنوان تیم برتر این مسابقات در مرحله دانشگاهی انتخاب شده بود، نماینده دانشگاه علم و صنعت ایران در این مرحله است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقات مناظره دانشگاه علم و صنعت میزبانی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" تیم دانشجویان ایران با سرمربیگری بهنام طاهرزاده مهاجم سابق پرسپولیس که مقداد خدابنده و عرشیا افتخاری همکارانش در کادر فنی هستند راهی مسابقات جهانی هستند.

اسامی بازیکنان تیم ملی دانشجویان عبارت است از
ابوالفضل عباسی، علی فاتحی، امیر شهسواری، امیر حسین باقری، فرزین‌ مقیم، امیرحسین‌ گل دوست، امیرحسین غیرتمند، سینا اسلامی، محمد حسین‌زاده، حمید افشون، دانیال جانفدا، عرشیا نجفی، علی نوروزی، علیرضا ابوالصدق، سبحان واحدی، عرشیا فلاحت‌زاده، ابوالفضل حبیبی، عرشیا کاظمی، عرفان فدایی، محمد پرفکر مقدم، حسین ابراهیمی. 

عجیب این‌جاست که ویزای اعضای این تیم همین امروز صادر شده و در حالی که مسابقات از فردا آغاز خواهد شد تیم دانشجویان ایران بامداد امروز از طریق ترکیه راهی آنتورپ در بلژیک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور