Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زیر نظر» نخستین اثر سینمایی مجید صالحی به پایان رسید و این فیلم برای اکران نوروز ۹۸ آماده می‌شود. نخستین تصویر از این فیلم سینمایی نیز منتشر شد. آفتاب‌‌نیوز : فیلمبرداری فیلم سینمایی «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد شایسته و رامبد جوان که از اواسط مرداد در تهران آغاز شده بود اواخر هفته گذشته به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراحل فنی فیلم «زیر نظر» به تازگی آغاز شده تا کمدی مجید صالحی برای اکران در نوروز ۹۸ آماده شود.
رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی بازیگران «زیر نظر» هستند. کد خبر: ۵۴۸۳۳۹ تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رضا عطاران امیر جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد

علی اکبر صالحی، رییس پیشین سازمان انرژی اتمی با عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران در حاشیه اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای دیدار کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون