Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه مستند «10 دقیقه» ضمن بررسی حادثه تلخ تروریستی 31 شهریورماه در اهواز و حواشی آن، پیرامون سخنان رهبری در این زمینه، درباره توییت محمد جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه و واکنش سپاه نسبت به این اقدام غیرانسانی به گفت‌و‌گو می‌پردازد.

این برنامه در ادامه ضمن مروری بر تاریخچه گروه الاحوازیه به بررسی واکنش شبکه ایران اینترنشنال، شبکه فارسی زبان تحت حمایت عربستان واقع در لندن بعد از حادثه تروریستی اهواز پرداخته و اقدام این شبکه برای گفت‌و‌گو با سخنگوی گروه الاحوازیه و اعتراض سفیر ایران در بریتانیا به این اقدام را مورد نقد قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه همچنین فراخواندن دیپلمات‌های سه کشور دانمارک، هلند و انگلیس از سوی ایران در اعتراض به عدم توجه به حضور و فعالیت گروه الاحوازیه در این کشورها نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اظهارات اخیر ولیعهد عربستان درباره برنامه‌ریزی برای کشاندن جنگ به داخل مرزهای ایران، اظهارات مقامات اماراتی مبنی بر غیرتروریستی بودن حادثه اهواز و ادعای وکیل شخصی ترامپ بلافاصله بعد از حادثه تروریستی اهواز مبنی بر پایان یافتن کار ایران از دیگر محورهای مورد بحث در برنامه این هفته «10 دقیقه» خواهد بود.

مستند «10 دقیقه» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب، امروز یکشنبه 8 مهر ماه ساعت 15:15 از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود و تکرار آن دوشنبه ساعت 21:15 ، چهارشنبه ساعت 03:15 و پنجشنبه ساعت 09:15 روی آنتن خواهد رفت.

 انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر

دریافت 52 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «کابوس ژنرال» به کارگردانی مهدیه رضایی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی احسان حجتی و داوود مرادیان برای اولین بار امروز ۱۱ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

همزمان با پخش این مستند تاریخی که محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، از تیزر و پوستر اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده علی نوروزیان و رضا آسایی بوده است، رونمایی شد.

در خلاصه داستان «کابوس ژنرال» آمده است: «عباس میرزا پس از عهدشکنی ناپلئون و در میانه جنگ با تزارها دریافت که ایران زمانی می‌تواند به شکوه گذشته‌اش بازگردد که ارتشی قدرتمند و متکی بر توان داخلی‌اش داشته باشد؛ موضوعی که یک قرن بعد، دوایت آیزنهاور از وقوع مجدد آن هشدار داد. آیزنهاور هشدار داد، نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نباید اجازه دهد میلیتاریسم ایرانی زنده شود و ایران روی پای خود بایستد ...»

سایر عوامل این پروژه عبارتند از پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن.

مستند «کابوس ژنرال» به زودی از سایر شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

کد خبر 6093102 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق