Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:45:26 GMT

حمله عجیب به مهدی طارمی؛ در قطر بهتر از او هست!

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۶۱۵۲

حمله عجیب به مهدی طارمی؛ در قطر بهتر از او هست!

در شرایطی که مهدی طارمی نمایش موفقی از حیث گلزنی و تاثیر در نتایج الغرافه داشته، مورد انتقاد پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ملی پوش الغرافه که در نیم فصل گذشته راهی قطر شد و پیراهن زرد این تیم را بر تن کرد علیرغم گلزنی در بیشتر دیدارهای این تیم، با توجه به از دست دادن چند موقعیت مورد انتقاد پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وسلی اسنایدر، هافبک هلندی این تیم حمایت ویژه‌ای از این بازیکن ایرانی داشته است.


عادل خمیس، پیشکسوت الغرافه در گفتگویی با روزنامه الوطن قطر بعد از شکست الغرافه مقابل تیم قعرجدولی الخریطیات گفت: مشکل الغرافه الان روشن است و نیازی به صحبت‌های اضافه نیست. بازیکنان خارجی الغرافه پایین‌تر از سطح فنی موردنظر هستند و نمی‌توانند چیزی به توانمندی‌های این تیم اضافه کنند.


بازیکن پیشین الغرافه  با اشاره به مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی ادامه داد: با تمام احترامی که برای مهدی طارمی قائل هستم او یک بازیکن کاملا معمولی است. بازیکنان  قطری زیادی بهتر از او هستند. این مهاجم در خط حمله تیم الغرافه خطرناک نیست. مهدی طارمی مهاجم اول تیم الغرافه است اما نگاهی کنید چند گل در لیگ ستارگان به ثمر رسانده است؟ مشاهده می‌کنید که گلی به ثمر نرسانده اما اجازه می‌دهند تا همچنان لژیونر و مهاجم اول تیم الغرافه بماند.


عادل خمیس در انتقادات خود به وسلی اسنایدر و آمادو، 2 بازیکن دیگر خارجی تیم الغرافه نیز حمله کرده تا نشان دهد دست کمی از برخی پیشکسوتان داخلی ندارد.

 

مهدی طارمی الغرافه قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی طارمی الغرافه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم

3 سال پیش در چنین روزی، پورتو در دقیقه 94 با سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی به برتری دست یافت اما تیم پرتغالی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از دور رقابت ها کنار رفت.

دانلود (7.3MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم
  • اختلاف در لیورپول: مهاجم‌ها باید بهتر کار کنند!‏
  • اتفاق عجیب؛ کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی!
  • طارمی ، پورتو را از شکست نجات داد
  • طلسم طارمی شکست: گلزنی مهاجم اینتر برای پورتو
  • گل مهدی طارمی به فامالیسائو (پورتو 2-2 فامالیسائو)
  • ببینید | شوک بزرگ به طارمی؛ داور قلب مهدی را شکست!
  • طارمی فعلا تابعیت پرتغالی نمی‌گیرد
  • اینتر نیازی به شهروندی اروپایی طارمی ندارد
  • تداوم گمانه‌زنی درباره تغییر تابعیت مهدی طارمی