Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن وفایی صدر بازیکن سابق شهرداری و پاس همدان و فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر که در ابتدای فصل به پاس همدان رفته بعد از فسخ قرارداد خود با این تیم با حضور در تمرینات ایرانجوان بوشهر و تائید محمد نوازی سرمربی این تیم، با ایرانجوان قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی دغاغله بازیکن خوزستانی و پیشین تیم‌های فجر سپاسی، ملوان، استقلال اهواز و کارون اروند خرمشهر بعد از اینکه چند جلسه‌ای در تمرین ایرانجوان حضور یافت با عقد قرارداد به این تیم پیوست. وی بردار دو قلوی مهدی دغاغله مهاجم شاهین شهرداری بوشهر است.

ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال حضور دارد.

انتهای پیام/ک

ایرانجوان دو بازیکن جدید گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوادآموزی بوشهر محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری

به گزارش همشهری آنلاین، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت زباله سوز ۶ هزار تنی گفت: با توجه به اینکه تاکنون در کشور نمونه مشابهی - از نظر فنی و ظرفیت- نبود و نمونه مورد بحث اولین پروژه زباله سوز با مقیاس بزرگ در سطح کشور است؛ در مسیر فرایند مطالعات و طراحی پروژه با پیچیدگی‌های فنی زیادی روبرو شدیم.

او افزود: در همین راستا با به کارگیری متخصصان ذیربط و با دعوت از شرکت‌های پیمانکار این حوزه، کارشناسان و مدیران ارشد سازمان مدیریت پسماند جلسات متعددی به منظور هماهنگی و بررسی فنی مباحث پیرامون احداث پروژه برگزار شد که نتایج خوبی‌ حاصل و انشاالله با بررسی، تحلیل و جمع‌بندی نهایی، پیش قرارداد پروژه در اردیبهشت ماه به امضا طرفین خواهد رسید.

محمدی درخصوص مزایای استفاده از این روش گفت: مدیریت پسماند به روش زباله‌سوزی از بهترین روش‌های متداول کاهش دفن زباله در دنیاست که از مزایای آن ‌می توان به تولید انرژی برق، تولید مصالح ساختمانی با استفاده از خاکستر حاصل و درنهایت کاهش آلودگی‌های زیست محیطی به خصوص آلودگی محیط با شیرابه اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسمان خاطرنشان کرد: مجموع پسماند تولیدی شهر تهران و شهرهای اطراف مثل باقرشهر و حسن‌آباد بعد از فرایند پردازش روزانه(تفکیک پسماند خشک) حدود ۶ هزار تن است که با به‌کارگیری زباله‌سوز، موضوع شیرابه و دفن زباله در مجتمع پردازش آرادکوه به پایان خواهد رسید و آغاز فصل جدیدی در بهبود وضعیت زیست محیطی شهر تهران خواهد بود.

کد خبر 846095 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها زباله شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد