Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی «رابین هوود» توسط کمپانی تولید کننده این اثر سینمایی منتشر شد. تا به حال نسخه های متفاوتی از فیلم سینمایی "رابین هوود" ساخته شده و در کنار این قضیه در حوزه انیمیشن نیز این اتفاق بارها افتاده است.

فیلم سینمایی «رابین هود» محصول سال ۲۰۱۸ در ژانر ماجراجویانه است که برداشت جدیدی از داستان قدیمی رابین هود را روایت میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابین هود و دوستانش همچنان به دنبال رفاه جامعه و عدالت هستند.

فیلم سینمایی «رابین هوود» به کارگردانی «اوتو بترست» اکران بین المللی خود را از 21 سپتامبر 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

«جابی هارولد»، «پیتر کرگ» و «دیوید جیمز کلی» نگارش فیلمنامه رابین هوود را بر پایه داستان معروف و افسانه ای رابین هوود راهزن جنگل شروود نوشته اند.

تارون اگرتون در نقش رابین هود، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو، ایو هوسان در نقش بانو ماریان، جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت، بن مندلسون در نقش کلانتر ناتینگهام، تیم مینچین در نقش فریار تاک، جاش هردمن در نقش رایتس و بیورن بنگتسون در نقش تایدان بازیگرانی هستند که در فیلم رابین هوود به ایفای نقش پرداخته اند.

از نکات جالب این فیلم می‌توان به تهیه کنندگی «لئوناردو دیکاپریو» اشاره کرد. وی به همراه جنیفر دیویسون، جابی هارولد و توری تانل ساخت این فیلم را عهده دار بوده اند.

انتهای پیام/

28 / 28 فیلم سینما رابین هود

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فیلم سینما رابین هود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، در «دریای پارس» موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیک خلیج فارس و دریای عمان بر اساس تاریخ تمدن عیلام، اکد، سومر، کلده، آشور، بابل، ایران و فرهنگ‌های گوناگون منطقه، مراکز تمدن‌های کهن ایرانی در کرانه خلیج فارس بررسی می‌شود.
سابقه تاریخی جزیره خارک، داستان سفر واسکودوگاما پرتغالی و آمدن آلبر کرک به خلیج فارس و آغاز دوران استعمار تا دوران جنگ جهانی اول، مبارزات مردم جنوب علیه استعمار، موقعیت جزایر قشم، کیش، تنب بزرگ، تنب کوچک دیگر سرفصل‌های این فیلم را تشکیل داده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900989

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو