Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمد مهدی جمالی دادستان آباده گفت: این افراد با سنگ پرانی به کامیون داران و کتک کاری از تردد کامیون‌ها در جاده‌ها جلوگیری می‌کردند و موجب اخلال در حمل و نقل شده بودند.
جمالی افزود: دستگیر شدگان برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به جرائم با نیابت قضایی به مرکز استان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در اعمال مجازات افرادی که قصد اخلال در جاده‌ها را دارند هیچ اغماضی صورت نمی گیرد و برخورد قضایی در انتظار مخلان امنیت حمل و نقل جاده‌ای است . او گفت: قانونگذار اجازه تعقیب کیفری برهم زنندگان امنیت جاده‌های فارس به عنوان اتهامی قطاع الطریق (راهزن) و افساد فی الارض را داده است.
دادستان آباده ادامه داد: به افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند اخطار شدید داده می‌شود که پیگرد قاطع قضایی بدون هیچ گونه اغماضی در انتظار آن‌ها خواهد بود.
جمالی با بیان اینکه افراد دیگری در این جریان با انجام فعالیت‌های غیر قانونی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با تبلیغ و فراخوان‌های متعدد زمینه ایجاد اقدامات ضد امنیتی و اجتماعی را فراهم کردند گفت: این افراد هم عملشان جرم است و به همین خاطر مورد تعقیب کیفری خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دستگیری مخلان حمل و نقل جاده خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آن ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید زاهدین چشمه خاور امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: ریزش‌برداری در ۵۶ مقطع از محورهای استان ایلام انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: ۹۱ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۷۳ دستگاه ماشین آلات مشغول هستند.

چشمه خاور اضافه کرد: تیم عملیاتی راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند تا رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده را انجام دهند.




کد خبر 750296

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • راهکار سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری چیست؟
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد