Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@05:38:27 GMT

قمر بنی هاشم (ع)، پسوند جدید تیپ ۶۵ نوهد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۶۳۵۹

قمر بنی هاشم (ع)، پسوند جدید تیپ ۶۵ نوهد

فرمانده نیروی زمینی ارتش قمر بنی هاشم (ع)۹ را پسوند جدید تیپ ۶۵ نوهد عنوان کرد و گفت: حتما باید مجوز کتبی امیر موسوی، فرماندهی کل ارتش را برای اضافه کردن این پسوند کسب کنیم.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، «امیر کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از بازی اندروید نوهد گفت: تیپ 65 نوهد را باید با مضامینی همچون بن‌بست شکن، راهگشا، تکیه‌گاه، امید و گره گشا تعریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به واقعه کربلا و رشادت های حضرت ابوالفضل (ع) در این واقعه یادآور شد: در واقعه عاشورا حضرت عباس (ع) تکیه‌گاه و گره‌گشای اهل حرم بودند و من می خواهم نام حضرت قمر بنی هاشم را به عنوان پسوند جدید تیپ 65 نوهد معرفی کنم البته حتما باید مجوز کتبی امیر موسوی، فرماندهی کل ارتش را برای اضافه کردن این پسوند کسب کنیم.

 

وی در خصوص دلاوری های این تیپ در دوران دفاع مقدس و عملیات های معجزه آفرین سربازان این تیپ خاطرنشان کرد: این تیپ خدمات و رشادت های فراوانی در دفاع مقدس داشت پس شایسته است به شیوه های گوناگون حماسه های این تیپ به جوانان روایت شود./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس وزیر بهداشت حادثه تروریستی اهواز ارتش جمهوری اسلامی مجلس حجت الاسلام مختاری تروریست هفته دفاع مقدس اهواز علی لاریجانی نوهد ارتش فرمانده نیروی زمینی ارتش حضرت ابوالفضل ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت و تحویل داریم

فرمانده کل ارتش گفت: هم‌اکنون ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در حال اجرا از مرحله صدور پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در حال ساخت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جلسه شورای عالی مسکن که امروز شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اکنون 54 هزار و 500 واحد مسکونی در حال اجرا از مرحله صدور پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم.

سرلشکر باقری مطرح کرد: تفاهم ستادکل نیروهای مسلح با دولت برای ساخت 500 هزار واحد مسکونی

 

موسوی افزود: همچنین 23 هزار و 500 واحد نیز در حال ساخت است که جمع این‌ها 78 هزار واحد است که از این میزان اراضی 64 هزار و 400 واحد را خود ارتش تأمین کرده و 13 هزار و 600 واحد را وزارت راه و شهرسازی کمک کرده تا این مهم انجام شود.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی بتوانیم 150 هزار واحد مسکونی مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه آورده آن‌چنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط را دارند؛ البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده، انجام داده‌ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • فیلم/ شکار فرمانده ارتش اسرائیل در غزه
  • اولین تصاویر از شکار یک فرمانده مهم ارتش اسرائیل در غزه
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق ایران
  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • مخبر دریافت نشان «فتح» را فرماندهان سپاه و ارتش تبریک گفت
  • سرلشکر موسوی: ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت و تحویل داریم
  • ۵۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است