Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:50:08 GMT

نخستین باشگاه سوارکاری در مشگین‌شهر افتتاح شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۶۳۸۰

نخستین باشگاه سوارکاری در مشگین‌شهر افتتاح شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

با حضور مسئولان و مردم نخستین باشگاه سوارکاری در مشگین‌شهر افتتاح شد. ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، ولی ملکی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس اظهار داشت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم مشگین‌‌شهر افتتاح باشگاه سوارکاری بوده و خیلی خوشحالم که ارزوی دیرینه انها به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : مقاومت‌ها و سنگ‌اندازی‌هایی وجود داشته که با هماهنگی‌های صورت گرفته این مشکل حل شد و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری این مجموعه عظیم شدیم.

ملکی گفت: ورزش سوارکاری در استان اردبیل و شهرستان مشکین شهر جزء ورزشهای پرطرفداری بوده که علاقمندان زیادی داشته
امروز یک پنجم سرمایه صورت گرفته، و با طرح توسعه پنج برابر سرمایه گذاری تا ده میلیارد تومان صورت خواهد گرفت و این رخداد را به تمام مردم مشکین شهر تبریک می‌گویم.

صمدی فرماندار مشکین شهر گفت: با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه گذاری بالغ بر یک میلیارد تومان تا به امروز و در زمینی به مساحت یک هکتار،رسما باشگاه سوارکاری کیارش افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود:علاوه بر بحث نگهداری اسبها و پانسیون برای سوارکاری، بحث اموزش سوارکاری هم برای بزرگسالان ،جوانان ،نوجوانان ،آقایان،بانوان و همچنین در فازهای بعدی برنامه‌های توسعه ایجاد پیست و مسابقات سوارکاری در این مجموعه خواهیم بود.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عسکری اظهار کرد: برای اجرای طرح هادی در ۱۴۰ روستای استان مرکزی اعتباری بالغ بر ۱,۲۶۶,۳۷۱ میلیون ریال هزینه شده است که شامل ۱۱۵۰۰ متر مربع جدول گذاری، ۶۵۰ هزار مترمربع زیرسازی، ۵۴۸ هزار متر مربع آسفالت، ۱۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع محوطه سازی معابر روستاهای این استان است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در خصوص اجرای طرح هادی روستای ازبیزان از توابع شهرستان زرندیه نیز که به صورت نمادین افتتاح شد، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح در روستای ازبیزان، از محل اعتبارات ملی و استانی به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع انجام و اکنون به بهره برداری رسیده است.

بنیاد مسکن عامل رفع محرومیت و پیشرفت عمران روستایی است

امام جمعه شهرستان زرندیه نیز ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در سطح شهرستان در جهت عمران و آبادانی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عامل مهم رفع محرومیت، اعتلا و پیشرفت سطح عمران روستا و منزلت روستاییان به ویژه روستاهای محروم در سطح کشور و آن را ثمره خون پاک شهدا عنوان کرد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی تاکید کرد: انتظار است روستاییان در حفظ و نگهداری اقدامات صورت گرفته در روستاها به ویژه طرح‌های هادی روستایی بکوشند.

عملکرد بنیاد مسکن در تمام حوزه‌های روستایی درخشان است.

فرماندار شهرستان زرندیه نیز در سخنان خود تصریح کرد: افتتاح طرح‌های هادی در روستاها باعث سربلندی این نهاد انقلابی در دولت سیزدهم شده است.

ابوالقاسم مهری عملکرد صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در حوزه‌های مختلف عمران روستایی، مسکن روستایی و شهری را درخشان و مطلوب عنوان کرد و افزود: این اقدامات صورت گرفته، از جمله اجرای طرح‌های هادی روستایی سبب بهبود و تقویت سیما و منظر همچنین عمران و آبادانی و عامل مهاجرت معکوس و رونق روستاها در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شده است.

کد خبر 6082224

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان