Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اظهار نظر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان و مطرح کردن احتمال خبر خروج نام محسن مسلمان از فهرست بازیکنان ذوب آهن بیش از آنکه برای هواداران تیم اصفهانی حائز اهمیت باشد توجه هواداران پرسپولیس تهران را به خود جلب کرد.

هافبک طراح فصل گذشته سرخپوشان که با تاکید و اصرار برانکو در پایان فصل وارد لیست خروجی باشگاه شده بود اصلی ترین سوژه انتقاد از سرمربی کروات پرسپولیس به شمار می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سوال این بود که چرا برانکو با وجود محرومیت و کمبود بازیکن راضی به تمدید قرارداد مسلمان نیست و بر ضرورت جدایی او تاکید می کند؟ 

این البته اولین تصمیم عجیب ایوانکوویچ در خصوص بازیکنان محبوب پرسپولیس نبود و طبیعتا برای نخستین بار بخشی از هواداران این باشگاه را مقابل برانکو قرار نمی داد. او پیش از این در ماجرای جدایی پیام صادقیان و رامین رضاییان هم تجربه مشابهی داشت.

صادقیان در مقطعی از پرسپولیس جدا شد که در نخستین فصل حضور برانکو حال و روز پرسپولیس در لیگ و آسیا بحرانی بود. مرد کروات اما در قبال تصمیمش تردیدی نداشت. با وجود همه مشکلات و خطرات احتمالی که حتی می توانست موجب قطع همکاری او با پرسپولیس شود ، پیام صادقیان برای همیشه در لیست خروج قرار گرفت و در پی همین تصمیم از پرسپولیس جدا شد.

دو فصل بعد همین اتفاق برای رامین رضاییان تکرار شد ، بازیکنی که علیرغم شایستگی های فنی در چارچوب نظم تیمی و انضباط مورد نظر برانکو قرار نمی گرفت. با وجود فشارها ، انتقادات تند و حتی توهین ها و فحاشی ا در فضای مجازی، رامین هم از پرسپولیس جدا شد و پروفسور به مسیر خودش ادامه داد، با دو قهرمانی لیگ ، یک نایب قهرمانی و دو قهرمانی در سوپرجام ، دو صعود به نیمه نهایی آسیا.

اما در زمان محرومیت و در شرایطی که تعدادی از بازیکنان شاخص پرسپولیس را تنها گذاشتند با وجود کمبود بازیکن، جدایی محسن مسلمان عجیب ترین تصمیم برانکو بود. شاید بسیاری از کارشناسان هم این بار به منتقدان مرد کروات حق می دادند و با توجه به محدودیت ها و محرومیت انتظار داشتند برانکو انعطاف نشان دهد، اما او باز هم ایستاد و بر تصمیم خودش پافشاری کرد.

محسن مسلمان ، بهترین گل ساز فصل هم از پرسپولیس جدا شد و تیم سرخ پوش پایتخت در آستانه پایان محرومیت همچنان موفق و سربلند باقی ماند. در سخت ترین شرایط بعد از دو پنجره محرومیت بدون شکست در بین مدعیان لیگ باقی ماند و به جمع ۴ تیم پایانی آسیا هم صعود کرد. قطار پرسپولیس در حرکت است در حالی که به تشخیص پروفسور ، صادقیان ، رضاییان و مسلمان در ایستگاههای قبلی از این قطار پیاده شدند.

شرایط امروز محسن مسلمان در ذوب آهن منتقدان دیروز برانکو را وارد به سکوت کرده ، آنها که حالا راز تصمیم های سخت گیرانه مرد کروات را بهتر از گذشته درک می کنند و احتمالا از این به بعد بیش از هر وقت دیگری به ایوانکوویچ اعتماد می کنند.

کد خبر 4416555

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان محسن مسلمان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران دربی دربی هشتاد و هشتم جوانان والیبال وینفرد شفر جودو السد قطر کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران اسلواکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می‌کند.

سرمربی برزیلی در هفته‌های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می‌کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد، اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می‌کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام، اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه‌ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی‌های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم، اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم، اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیز‌ها را درگیر می‌کند.

در واقع به نظر می‌رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می‌تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!