Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@10:11:51 GMT

قدرت موشکی یکی از عوامل اقتدار ایران است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۷۰۹۸

قدرت موشکی یکی از عوامل اقتدار ایران است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مراغه، رضا سامی صبح امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه اظهار کرد: جنگ امروز دشمنان با نظام اسلامی، ترکیبی از جنگ نرم و جنگ سخت بوده که البته سخت‌تر از جنگ نظامی است.

وی با بیان اینکه هنوز دشمن دست از سر ما برنداشته است، گفت: از زمان پیروزی انقلاب، هر رئیس‌جمهوری در آمریکا سر کار آمد، بنای دشمنی با ایران گذاشت و در این ۴۰ سال هر توطئه و ترفندی علیه ملت ایران به کار بستند تا آنان را به زانو درآورند که به حول و قوه الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، هر بار با شکست مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: برخی هنوز باور ندارند که در حال جنگ هستیم. همیشه در جنگ سخت نمره قبولی داشته‌ایم؛ اما در جنگ‌های نرم و اقتصادی مشکل داریم، این‌ بار دشمن از روش‌های تغییر رفتار (با فشار تحریم‌ها و جنگ اقتصادی) قصد دارد مسئولان ما را دوباره پای میز مذاکره بکشاند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌داند قدرت موشکی ایران یکی از عوامل اقتدار ماست؛ بنابراین با رویکرد بازدارندگی می‌خواهد جلوی افزایش قدرت موشکی و محبوبیت ما در منطقه را بگیرد، گفت: دشمن با این رویکردها و از نظر سیاسی، اقتصادی و نظامی می‌خواهد با فشار بر حکومت و مردم، نقشه شوم براندازی خود را به اجرا درآورد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: اگر بتوانیم در این جنگ اقتصادی و روانی نیز با نگاه جنگ سخت و با ایستادگی، ایثار، هم‌دلی، وحدت و اطاعت از ولایت، همچون دوران پرافتخار دفاع مقدس مقاومت کنیم، مطمئنا پیروزی با ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم در برابر شهدا روسفید باشیم و شرمنده خانواده معظم شهدا نباشیم، باید مدافع آرمان سرخ آنان باشیم و حرمت خونشان را نگه داریم و این انقلاب را به همان صورت که تحویل ما داده‌اند به صاحبش امام عصر(عج ) تحویل بدهیم.

به گفته سامی، مقاومت اقتصادی، حمایت از تولید ایرانی، اطاعت از ولایت‌فقیه، شناختن نقشه‌های شوم دشمن، هوشیاری و بیداری، صبر، استقامت و وحدت کلمه، رمز پیروزی ما در برابر دشمنان قسم خورده است.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با اقتدار تنبیه شد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • ببینید | آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران