Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@08:21:11 GMT

رئال مادرید از دختر فلسطینی معروف تجلیل کرد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۷۱۳۷

رئال مادرید از دختر فلسطینی معروف تجلیل کرد

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الآن، التمیمی در مقر باشگاه فوتبال رئال مادرید از سوی مقام های این باشگاه مورد استقبال قرار گرفت و پیراهن شماره 9 این باشگاه به نام «عهد» به وی اهدا شد.
پیش تر نیز باشگاه رئال مادرید از «احمد الدوابشه» کودک فلسطینی که پس از آتش سوزی منزل خانواده اش توسط شهرک نشینان صهیونیست در نابلس، نجات یافته بود استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


التمیمی 17 ساله در 19 دسامبر2017 ( 28 آذر 96 ) به اتهام اخلال در انجام ماموریت سربازان صهیونیست و مشت زدن به دو تن از آنها در شهرک نبی صالح توسط نیروهای این رژیم بازداشت شد.
دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در زندان عوفر در نزدیکی شهر رام‌الله حکم هشت ماه حبس را برای این نوجوان فلسطینی صادر کرده بود.
وکلای مدافع عهد التمیمی با دادستان نظامی رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که در برابر صدور حکم هشت ماه حبس برای او، اتهام تحریک و دعوت به اجرای عملیات علیه سربازان اسرائیلی را از لیست اتهامات او برداشته و تنها اتهام اخلال در ماموریت سربازان باقی بماند.
التمیمی پس از هشت ماه حبس در زندان‌های رژیم صهیونیستی مرداد ماه از زندان آزاد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است