Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس از وجود 25 هزار سالمند در این شهرستان 350 هزار نفری خبر داد و گفت: 700 نفر از این سالمندان که دارای معلولیت هستند، زیر پوشش بهزیستی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا فشایی روز یکشنبه در همایش بزرگداشت 9 مهر روز جهانی سالمند و تکریم از برخی سالمندان این شهرستان افزود: در آینده نزدیک 'بنیاد فرزانگان' برای ارائه خدمات بیشتر به سالمندان و ایجاد فضای نشاط و شادی برای این قشر در گنبدکاووس راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش، امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز تکریم سالمندان و استفاده از اندیشه و تجربه آنان را از نیازهای امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در تکریم این قشر نباید تنها به تعریف و تمجید بسنده شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی گفت: تکریم بزرگترها و پیشکسوتان مورد تاکید آموزه های دینی بوده و همواره باید مورد توجه افراد جامعه قرار داشته باشد.
وی قشر سالمند را برکت جامعه و دارای تجربه های متراکم توصیف کرد و گفت: دعای خیر و نگاه نورانی آنان به جامعه حداقل فایده این قشر محسوب شده و آدم موفق کسی است که از تجربه دیگران بالاخص بزرگترها استفاده کند.
به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه گنبد نیز در این مراسم از اداره بهزیستی و شورای سالمندان این شهرستان برای برگزاری همایش قدردانی کرد و گفت: توجه به نیازها و مطالبات این قشر بایستی مورد توجه همه ادارات و نهادها قرار گیرد.
عبدالقدیر کریمی افزود: سالمندان برکت جامعه اند و امروز جامعه هر چه از سرمایه های اجتماعی دارد به واسطه تلاش بزرگترها و نیز تربیت صحیح فرزندان است.
وی اضافه کرد: فضاهای خوبی برای استفاده سالمندان در سال های اخیر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ایجاد شده که بایستی این اقدامات بیشتر شود.
کریمی به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت کالاها نیز اشاره کرد و گفت: تلاش دولت برای کنترل این شرایط و کاهش قیمت ها درحال انجام است و برای تحقق آن مردم نیز باید مشارکت جدی داشته باشند.
وی بابیان اینکه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نیست، اضافه کرد: جلسات تنظیم بازار به صورت هفتگی برگزار می شود و برخی کمبودها نیز درحال تامین است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: برخورد با سوء استفاده کنندگان از این شرایط بویژه افرادی که اقدام به احتکار کالاها و یا گرانفروشی می کنند، انجام می شود و مردم نیز باید درصورت مشاهده این موارد آن را به متولیان امر از طریق شماره 124 گزارش کنند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد برگزار شد، از تعدادی سالمند و پیشکسوت ادارات و نهادهای این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي همايش تكريم سالمندان گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی