Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:55:07 GMT

سرنوشت عجیب ستاره‌های مازاد برانکو

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۷۴۷۳

سرنوشت عجیب ستاره‌های مازاد برانکو

محسن مسلمان، رامین رضاییان، پیام صادقیان و محمدعباس زاده، ستاره هایی هستند که برانکو آن ها را کنار گذاشت و اکنون آن ها سرنوشت متفاوتی را تجربه می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته خبر اخراج محسن مسلمان از باشگاه ذوب آهن منتشر شد. امید نمازی او را در اختیار باشگاه قرار داد. و این تصمیم در حالی گرفته شد که سعید آذری رابطه بسیار خوبی با مسلمان دارد اما بی انضباطی و اخلال در نظم تمرین، باعث شده تا او هم پشت ستاره محبوب تیمش نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسن مسلمان، چهارمین و آخرین ستاره ای است که توسط برانکو در لیست مازاد قرار داده شد و سرانجام بالاجبار پرسپولیس را ترک کرد. پیش از او رامین رضاییان، پیام صادقیان و محمد عباس زاده هم به عنوان بازیکنانی محبوب، مورد غضب پروفسور قرار گرفتند و از پرسپولیس رفتند.

 

 

عباس زاده پس از جدایی از پرسپولیس، راهی راه آهن، سایپا و نساجی شد. او در راه آهن عملکرد ضعیفی داشت اما در نساجی توانست با 24 گل آقای گل شود، سپس به سایپا پیوست و عملکرد خوبی هم به ثبت رساند اما باتوجه به نیاز نساجی، به این تیم بازگشت و به همراه هم تیمی ها نساجی را به لیگ برتر رساند. می توان گفت او بهترین سرنوشت را در این لیست 4 نفره داشته است.

 

 

پیام صادقیان یکی دیگر از بازیکنانی است که در لیست مازاد برانکو قرار گرفت و در پایان لیگ چهاردهم از پرسپولیس جدا شد. او لیگ پانزدهم و شانزدهم را در نفت تهران و ماشین سازی گذراند اما بعد از ایجاد حواشی مختلف، راهی فوتبال ترکیه شد و حالا در لیگ دسته اول این کشور بازی می کند. او به این دلیل در لیست مازاد برانکو قرار گرفت که در حال گرم کردن پیش از بازی با سایپا، با کریم باقری بدرفتاری کرده بود.

 

 

اما رامین رضاییان داستان جنجالی تری داشت. ستاره پرسپولیس در لیگ پانزدهم، در پایان فصل قراردادش با قرمزها را فسخ کرد و به ترکیه رفت، ولی از پیوستن به ریزه اسپور پشیمان شد و تمام تلاشش را کرد تا با واسطه قراردادن افراد، نظر برانکو را جلب و به پرسپولیس برگردد. اما اوضاع برای او هیچ وقت مثل قبل نشد و سرانجام پس از جدال با الوحده، رضاییان برای همیشه از پرسپولیس اخراج شد. او که با پیوستن به اوستنده آرزوی بازی در اروپا را مخقق کرده بود، حالا بدون تیم مانده و در زمستان باید تیم بعدی را برگزیند.

 

 

در بین این 4 بازیکن، محسن مسلمان بیش از همه شان تشویق شد و برخی هواداران بارها به برانکو بابت نیمکت نشینی این بازیکن بازخواست کردند اما حالا نظر همان افراد چیز دیگری است.

محسن مسلمان پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) تیم ملی ایران محمد عباس زاده رامین رضاییان پیام صادقیان عثمانلی اسپور نساجی مازندران ذوب آهن اصفهان ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن مسلمان پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران محمد عباس زاده رامین رضاییان پیام صادقیان عثمانلی اسپور نساجی مازندران ذوب آهن اصفهان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان، فحاشی گروهی از هواداران تیم میزبان به رامین رضاییان بود. رضاییان که در 2‌مقطع پیراهن قرمزها را به تن کرده، اساسا در فوتبال ایران یک پرسپولیسی به‌حساب می‌آید و شاید انتظار نمی‌‎رفت در این بازی از هواداران فحش بخورد، اما فیلم‌هایی که منتشر شده نشان می‌دهد بعضی تماشاگران با ناسزا به استقبال او رفته‌اند؛ هرچند رضاییان در زمین به آنها علامت داد بلندتر فریاد بزنند و البته در میکس‌زون هم گفت هواداران پرسپولیس همیشه در قلبش جا خواهند داشت. به هر حال بازی خوبی نبود و خود رامین هم مثل سایر ستاره‌های حاضر در زمین، روز پرفروغی را پشت سر نگذاشت. با این حال ممکن است اتفاقی که در آزادی رخ داد، روی فعل و انفعالات باشگاه در پنجره نقل ‌و انتقالاتی تابستان تأثیر بگذارد.

هنوز مشخص نیست اوسمار ویرا در فصل جدید هم سرمربی سرخپوشان خواهد بود یا نه؛ اما او در مصاحبه تلویزیونی اخیرش به‌شکلی کم‌سابقه و دور از انتظار اسم برخی بازیکنان ایرانی مورد علاقه‌اش را به زبان آورد که نام رضاییان هم در بین آنها به چشم می‌خورد. پس از آن مصاحبه گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت در مورد اینکه شاید رضاییان برای فصل بعد دوباره سرخپوش شود؛ مخصوصا که قرارداد این بازیکن 34‌ساله با سپاهان در همین زمان پایان خواهد یافت. با وجود این، نوع رفتار گروهی از هواداران با رضاییان، احتمالا او را در مورد بازگشت به تیم دلسرد کرده است.

رامین با وجود توانایی‌های فنی چشمگیرش، به‌طور کلی دوران آرام و خیلی موفقی را در پرسپولیس پشت سر نگذاشت. او بعد از فصل درخشان پانزدهم به‌طور ناگهانی سر از لیگ ترکیه درآورد و بعد در بازگشت به پرسپولیس، به‌خاطر درگیری با علی علیپور از تیم کنار گذاشته شد. پس از آن هم در لیگ بیست‌ویکم شاهد حضور دوباره و کوتاه‌مدت رضاییان در جمع سرخپوشان بودیم که باز هم با قهرمانی همراه نبود و در پی آن مصاحبه آماتوری با تلویزیون پیرامون سطح فنی پایین برخی از بازیکنان پرسپولیس، به جدایی او انجامید.

کد خبر 849555 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس