Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به میزبانی کشور کرواسی برگزار شد و کاظم آذر پیرا نماینده کشورمان به مقام اول رشته قرائت این مسابقات دست یافت.

آذر‌پیرا قاری اهل خوزستان است که در دوره گذشته مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی ارومیه باحضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها حائز رتبه عالی شد و با انتخاب کمیته اعزام راهی مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذر‌پیرا امسال هم با حضور موفق در مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم جواز حضور در مرحله نهایی را از آن خود کرده است.

 مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی تا دو سال قبل فقط در سطح قاره اروپا برگزار می‌شد اما این رقابت‌ها دو دوره است که در سطح جهان برگزار شده و در هر دو دوره نمایندگان کشورمان به مقام اول رشته قرائت این مسابقات دست یافته‌اند.

استاد احمد ابوالقاسمی هم سابقه چند دوره داوری در مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی را در کارنامه دارد.

پیش از این هم هادی موحد امین قاری اهل تهران به مسابقات قرآن کرواسی اعزام و مقام اول این رقابت‌ها را در رشته قرائت بدست آورد.

محمدرسول تکبیری نماینده کشورمان در رشته حفظ این رقابت‌ها بود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید