Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدیه دشان سرمربی فرانسه با دفاع از پل پوگبا ستاره‌ی ملی‌پوش فرانسه و باشگاه منچستریونایتد مدعی شد پوگبا همیشه رهبر قدرتمندی است ولی او نمی‌تواند به تنهایی یونایتد را در همه‌ی بازی‌ها برنده کند.

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در جام جهانی روسیه با عملکردی درخشان در قهرمانی فرانسه نقش مهمی بازی کرد ولی با شروع فصل جدید لیگ برتر نتوانست در ترکیب یونایتد آنچنان که از او انتظار می‌رفت بدرخشد و با سرمربی این تیم ژوزه مورینیو رابطه‌ی پرتنشی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مورینیو چندی پیش پوگبا را از کاپیتان دومی یونایتد خلع کرد و در بازی دیروز منچستریونایتد مقابل وستهام که با شکست شوکه‌کننده‌ی شیاطین سرخ به  پایان رسید پوگبا را نیمکت‌نشین کرد. درگیری لفظی این دو در جلسه‌ی تمرینی روز چهارشنبه‌ی منچستریونایتد هم سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

مورینیو اعلام کرد که هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست و گفت بعد از چندین هفته تحلیل و بررسی با کادر فنی‌اش به این نتیجه رسیده که پل پوگبا نمی‌تواند در ترکیب یونایتد نقش کاپیتان را بازی کند. ولی حالا دشان به دفاع از ستاره‌ی تیمش برخاسته و می‌گوید پوگبای 25ساله همیشه ذهنیت مثبتی دارد. دشان معتقد است سبک بازی تیم و بازیکنانی که در کنار پوگبا بازی می‌کنند در اینکه او در زمین چه عملکردی داشته باشد نقشی مهم و تعیین‌کننده دارند وگرنه به اینکه او فوتبالیست بزرگی است نمی‌شود شک کرد.

 

دشان در پاسخ به سوالی درباره‌ی مقایسه‌ی عملکرد پوگبا در تیم ملی فرانسه و باشگاه منچستریونایتد گفت:" همه چیز که به شخص پل پوگبا بستگی ندارد، تیمی که او در آن بازی می‌کند هم خیلی مهم است. این به سبک بازی تیم بستگی دارد. یک بازیکن که نمی‌تواند به تنهایی یک تیم را پیروز کند".


 
دشان در ادامه گفت:" بعضی مسائل هست که مردم باید بدانند. اول اینکه تصویری از پل توسط رسانه‌ها ترسیم شده که خود واقعی او نیست. شاید علتش این باشد که رفتار پل کمی عجیب است و او تمایل دارد خود را نشان دهد. پوگبا از سال 2013 با من کار می‌کند یعنی پنج سال. او در این مدت هیچوقت در تیم من به فکر شخص خودش نبوده بلکه همیشه برای تیمش کار کرده. این موضوع خیلی مهمی است. ولی تصویری که از او در رسانه‌ها ساخته و پرداخته شده همه چیز را پیچیده کرده. پولی که یونایتد برای جذب او پرداخت کرد خیلی عجیب و غریب بود. مدیریت چنین شرایطی برای یک فوتبالیست خیلی سخت است".

 

دشان درباره‌ی عملکرد پوگبا در جام جهانی گفت:" پوگبا در جام جهانی توانست تصویری نرمال و معمولی از خودش به دنیا نشان بدهد. او هر وقت که مستقیماً با مردم صحبت می‌کند فضا را به نفع خودش برمی‌گرداند. مهمترین نکته به نظر من این بود که پل با یک ایده‌ی مشخص به جام جهانی روسیه آمده بود و خودش را آماده کرده بود که هر طور شده با جام به فرانسه برگردد. این تنها چیزی بود که از همان ابتدا در ذهنش بود".

پل پوگبا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پل پوگبا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مهاجران» برنده اسکار انگلیس شد

دهمین جشنواره فیلم مستقل بریتانیا تنها با اکران هشت فیلم بلند از جمله فیلم‌های «بلوط پیر» ساخته کن لوچ، «حق رای زنان» با بازی مریل استریپ، «ساخت داگنهام» با بازی رزموند پایک و «مهاجران» ساخته مسعود احمدی برگزار شد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،این جشنواره که بزرگترین جشنواره بین‌المللی و جزو ۱۰۰ جشنواره برتر IMDB و زیر نظر جشنواره بفتا است شامل فیلم کوتاه و بلند می‌شود که در بخش فیلم بلند تنها چهار فیلم را در سراسر دنیا می‌پذیرد.

پیش از این نیز فیلم مهاجران جایزه بشر دوستانه " outstanding achivment" را از جشنواره ایندیفست کالیفرنیا دریافت کرد.

این فیلم همچنین برنده مقام اول و تندیس طلایی بهترین در بخش اصلی پانزدهمین دوره همین جشنواره شده بود.

عوامل فیلم مهاجران به شرح زیر است:

تهیه کننده: شیما پورسهم الدین
نویسنده و کارگردان: مسعود احمدی
تصویربردار: هاشم بیطرف نوبندگانی
تدوین، صداگذاری و تصحیح رنگ: شیما پورسهم الدین
صدابردار: محسن دانشور
موسیقی: آراد آبادانی
عکاس: احسان پارسا، امین غفارپور
طراح لباس: مریم احمدی
مدیر صحنه: محمدعلی بشنام
بازیگران:
شیما پورسهم الدین
غزال رفیعی
شیوا بافهم
مهرداد سهامی
مجید یزدان شناس
امین دولت خواه
فائزه جباری
علیرضا یقطین
مبینا خیری
ساناز چمن ماه
تیران علمدارفرد
امیرمحمد سهرابی
سارا زارعی
نگین صغیر
مریم دهقانی
محسن استواری
سام پارسا
هرمان احمدی

دیگر خبرها

  • برنده محکمه انصاف در پرسپولیس
  • «مهاجران» برنده اسکار انگلیس شد
  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم