Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آزاده زمان پور، سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران در آستانه اعزام گفت: تیم فرصت زیادی برای تمرین نداشت. پس از اینکه از بازی های آسیایی برگشتیم بازیکنان در رقابت های رده های امید و دانشگاهی کشور شرکت کردند. ما دو مرحله اردو برگزار کردیم.

زمان پور عنوان کرد: در کاپ جهانی با تیم های ملی بسکتبال روسیه، سریلانکا، مالزی و آندورا همگروه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ کدام رقبای راحتی برای ما محسوب نمی شوند. بازی برخی از تیم های همگروهمان را پیش از این از نزدیک دیده ام و بازی برخی دیگر را در اینترنت جستجو کرده ام. هر چهار تیم قدرتمند هستند اما ما می رویم تا با آن ها بجنگیم. امیدوارم بازی های خیلی خوبی مقابل آنها ارائه بدهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره زیر 23 سال ایران افزود: بسکتبال سه نفره بانوان از لحاظ اعزام های برون مرزی روند خوبی را پشت سر می گذارد. این فرصت خوبی است که در اختیار ما قرار گرفته است. با این شرایط آینده خوبی در انتظار بسکتبال سه نفره بانوان ایران قرار دارد. امیدوارم در ایران هم بتوانیم تورنمنت های بین المللی برگزار کنیم.

زمان پور خاطرنشان کرد: توسعه بسکتبال سه نفره به بسکتبال پنج نفره هم کمک شایانی می کند. بسکتبال پنج نفره اعزام ندارد و حضور بازیکنان آن در اردوهای آماده سازی بسکتبال سه نفره بسیار مفید است. اگر تیم بسکتبال پنج نفره اعزامی در پیش رو داشته باشد با توجه به فعال بودن بازیکنانش در بسکتبال سه نفره دغدغه چندانی بابت آمادگی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بانوان کاپ جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد