Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دوحه نباید به السد ببازد و کار این تیم را در بازی برگشت در تهران یکسره کند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درمورد بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: به نظرم این بازی حساس‌ترین بازی فصل پرسپولیس است و حکم مرگ و زندگی را برای این تیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با صعود به فینال آسیا پرسپولیس می‌تواند روحیه خوبی به دست آورده و تا آن زمان هم بازیکنان مصدوم و محروم به تیم بر می‌گردند و به این ترتیب قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از دسترس نیست. نکته‌ای که اهمیت دارد این است که شاگردان برانکو در قطر باید حساب شده بازی کنند و در وهله اول از باخت در قطر جلوگیری کنند و در تهران کار السد را تمام کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود الدحیل ضعیف‌تر از السد بوده، گفت: به نظرم اینطور نیست والسد قوی‌تر از الدحیل نیست الدحیل تیم خیلی بهتری بود و از نظر مهره‌ای بازیکنان خوبی در این تیم حضور داشتند اما در حال حاضر شاید کمی شرایط السد بهتر باشد و به همین دلیل این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

حلالی در پایان در مورد اینکه السدی‌ها می‌گویند «کار شاگردان برانکو را در قطر تمام می‌کنیم»، خاطرنشان کرد: قطری‌ها قبل از بازی با الدحیل هم زیاد حرف می‌زدند، اما ما پرسپولیس هستیم و در زمین حرف خود را می‌زنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر السد قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس

تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانست با برتری در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شود.

دریافت 327 MB

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس