Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ششمین عملیات مهار آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح امروز با استفاده از هواپیمای آتش‌نشان و بالگرد آغاز شد.

شهریار عسکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به آتش سوزی‌های متعدد در بخش عراقی تالاب هور العظیم  و مشکلات زیست محیطی ناشی از دود پوشش گیاهی برای شهروندان شهرستان های هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه، اهواز، کارون و برخی شهرهای اطراف در چند ماه اخیر،  شمشمین عملیات مهار آتش در این تالاب از امروز در بخش عراقی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: به دنبال پیگیری های مسئولان استانی، برنامه ریزی ها صورت گرفته، یک فروند بالگرد MI۱۷۱ و یک فروند هواپیمای توپولوف ۱۵۴ آتش‌نشان با هماهنگی و همکاری وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و مرکز هوافضای سپاه پاسداران برای عملیات مهار آتش در منطقه مستقر شد.
 
عسکری ادامه داد: این عملیات از صبح امروز آغاز شده و تاکنون دو نقطه دودزا مهار شد و نقاط دیگر نیز در حال مهار شدن هستند.
 
وی در پایان گفت: تا پایان مهار آتش‌سوزی تالاب در بخش عراقی این هواپیما در منطقه حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز آتش سوزی تالاب سپاه پاسداران وزارت امور خارجه وزارت کشور اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلاً چیزی در دستور کار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی صبح امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست هیئت دولت درباره مرحله دوم انتخابات اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، ۴۵ نماینده دیگر راهی خانه ملت می‌شوند بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه وجود دارد و در واقع ۱۵ استان درگیر رأی‌گیری هستند و کار گسترده‌ای در این دوره داریم تا مردم بار دیگر حماسه جدیدی خلق کنند.

وزیر کشور در ادامه درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان هم گفت که فعلاً چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی در ادامه درباره آتش سوزی شفت هم گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

کد خبر 751717

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • راه‌حل انقلابی در مهار گرمایش زمین: تبدیل مستقیم و پاک کربن دی‌اکسید به سوخت
  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد