Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهرا - ایرنا - مرحله استانی دانشگاهی، هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با شناسایی افراد راه یافته به مرحله منطقه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، پس از فراخوان ثبت نام هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، 580 تیم چهار نفره دانشجویی برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کردند که پس از برگزاری این مسابقات در مرحله استانی- دانشگاهی، از منطقه «تهران و البرز» 12 تیم شامل دانشگاه های الزهرا، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، امام صادق (ع)، امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی ، صنعتی شریف و البرز، به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین 16 تیم، از منطقه «شرق و جنوب» کشور شامل استان های خراسان رضوی و جنوبی و شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد و چهار محال و بختیاری و 14 تیم، از منطقه «شمال و شمال غرب» کشور شامل استان های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین، گیلان و مازندران به این مرحله رسیدند.
16 تیم نیز از منطقه «غرب» کشور شامل استان های قم، صنعتی اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام ، مرکزی، کردستان هم توانستند به مرحله منطقه ای راه پیدا کنند.
در همین راستا و پس از برگزاری موفق مرحله دانشگاهی این مسابقات با حضور 10 تیم ، برای نخستین بار دانشگاه علم و صنعت ایران میزبان مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، این مرحله از مسابقات در تاریخ 28و 30 مهرماه با حضور 12 تیم برتر از دانشگاه های استان تهران و و البرز برگزار می شود.
لازم به ذکر است، تیم اندیشه که به عنوان تیم برتر این مسابقات در مرحله دانشگاهی انتخاب شده بود، نماینده دانشگاه علم و صنعت ایران در این مرحله است.
6984** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي مناظره دانشجويان هفتمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد