Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی عسکری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان را   «شهر ایمن و تاب آور» عنوان و اظهار کرد: در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.  وی با بیان اینکه در این خصوص کارگاه هایی تشکیل شده است، گفت: یکی از این کارگروه ها ایجاد کارگروه بررسی و پیشگیری از کارگاه های ساختمانی در سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همکاری بازرسان اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی، نظام مهندسی و دادگستری بر روند کار آنها نظارت می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اخطار و در صورت عدم رفع آن نسبت به پلمب آن اقدام می کنند. وی در ادامه از تشکیل کارگروه بازدید از اماکن عمومی و حساس شهر کرمان خبر داد و افزود از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۰۰ مورد بازدید انجام و موارد ناایمن به مسئولان امر اعلام شده است که حداکثر دو ماه فرصت دارند نسبت به رفع آن اقدام کنند. مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ هر ساختمان بالای سه طبقه و ساختمان تجاری بالای ۲۵ متری که  در شهر کرمان ساخته شود باید حتما از این سازمان استعلام کند و نقشه های آن بررسی شود. وی ادامه داد: از ابتدای امسال ۳۵۰ مورد پروانه ساختمانی بررسی شده است و دستور العمل ایمنی برای مالکان صادر شده است که باید به آن عمل کنند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان همچنین از ۳۰۰ مورد مشاوره ایمنی به شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.  وی با بیان اینکه نقشه ممیزی ایمنی شهر کرمان تهیه و در دسترس این سازمان است و کارکنان با آن کار می کنند، اضافه کرد: تهیه نقشه ایمنی بازار تاریخی و بافت قدیم شهر کرمان نیز توسط هم کاران در حال انجام است. عسکری ادامه داد : برای ارتقای توان عملیاتی کارکنان این سازمان مانورهای مختلف و متعددی با همکاری ارگان های خدمات رسان از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژنس و بیمارستان ها در طول سال به طور متداول انجام می شود. وی با تاکید بر اینکه واحد آموزش این سازمان با دو رویکرد برون سازمانی و درون سازمانی فعالیت می کند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۶۰۰ نفر از شهروندان، دانش آموزان و کارمندان دولت اصول ایمنی و آتش نشانی را فرا گرفته اند. عسکری ادامه داد: در بخش برون سپاری نیز تمامی کارکنان این سازمان آموزش های تخصصی و به روز را توسط اساتید ملی فرا گرفته اند و در طول سال نیز این دوره ها ادامه دارد. وی از افزایش شیرهای هیدرانت در شهر کرمان خبر داد و گفت: هم اکنون تمامی نقاط پر تردد شهر به شیر هیدرانت مجهز شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی دولت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

امین دریافر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز و فردا شاهد ناپایداری‌های جوی در استان به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

دریافر بیان کرد: امروز و فردا در برخی مناطق شمال غربی و جنوب شرقی استان کرمان وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت که خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار در برخی مناطق جنوب شرقی محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روز شنبه در برخی مناطق مرکزی رگبار پراکنده باران و در مناطق شمال غربی و جنوبی با تداوم وزش باد نسبتا شدید خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار مورد انتظار است.

وی افزود: از روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

دریافر در پایان اظهار کرد: از روز گذشته تا ساعت ۹:۳۰ امروز بیشترین بارش در شهر بابک میزان ۱۵.۱ میلیمتر، سیرجان ۱۳.۱، بافت ۷.۳، زرند ۶.۶ و رفسنجان ۳.۹ میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوها به دوربین مجهز می‌شوند
  • ◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • درخواست پلیس از خودروسازها برای مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود