Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، چند وقتی است که محاسبه قیمت سوخت به قیمت بین المللی، سفر لنج‌های استان بوشهر را بدون صرفه کرده آن‌ها در اسکله‌ها مانده‌اند.

بیش از دو هزار شناور تجاری در استان بوشهر فعالند که هرکدام از آن‌ها بین ۶ تا ۸ ملوان دارند و بیش از ۱۲ هزار نفر به طور مستقیم در شناور‌ها مشغول به کارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر نیز در بازار شهر‌های ساحلی از راه خرید و فروش کالای ته لنجی یا همراه ملوان فعالیت می‌کنند که با این حساب، حدود ۱۶۰ هزار نفر از جمعیت استان از راه واردات کالای ته لنجی روزگار می‌گذرانند.

حالا معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفته است: با پیگیری استاندار و هماهنگی وزارت نفت و سازمان بنادر و دریانوردی مقرر شده سه تا چهار روز آینده سوخت به قیمت داخلی به لنجداران این استان تحویل شود.

مجید خورشیدی افزود: براساس این آیین نامه ۷۰ درصد قیمت سوخت به قیمت داخلی و ۳۰ درصد براساس قیمت بانکرینگ تحویل لنجداران می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر یادآورشد: تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن آیین نامه چگونگی تحویل سوخت به استان اعلام شود که خبر آن به اطلاع لنجداران خواهد رسید.

خورشیدی گفت: برای ادامه تحویل سوخت به صاحبان لنج‌های سفاری (تجاری) در استان باید روی این شناور‌ها ردیاب نصب شود و تلاش می‌کنیم بهترین سامانه ردیاب که همه نیاز‌های لنجداران را (ای آی اس و یا جی پی اس) برطرف کند با بهترین کیفیت و کمترین قیمت، تهیه شود.

وی از لنجداران خواست در زمان اعلام شده ردیاب را روی شناور‌ها نصب کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: باتوجه به اینکه نوسان قیمت ارز کار لنجداران را کساد کرده است، پیش بینی می‌شود با تحویل سوخت به قیمت داخلی مشکل لنجداران تا حدودی برطرف شود.

انتهای پیام/ک

اختصاص سوخت به قیمت داخلی به لنج‌های بوشهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لنج باری سوخت ته لنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد دومین روز نزولی خود شده است. افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی دیده می‌شود، اما باز هم در برخی موارد معدود، قیمت خودروها افزایش داشته یا ثابت مانده است.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته کاهشی است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است.

جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول