Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: واحدهای آلاینده صنعتی باید کارشناسان و فارغ التحصیلان محیط زیست را در واحدهای خود به کار گرفته و از قوانین، ضوابط و استانداردهای زیست محیطی آگاهی داشته باشند.

‌به گزارش ایسنا‌، سید رضا موسوی مشکینی در جلسه بررسی قانون هوای پاک در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم گفت: عدم آگاهی از قوانین، ضوابط و استانداردهای زیست محیطی باعث بروز برخی تخلفات و آلودگی‌ها در واحدهای صنعتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بر ضرورت استخدام و بکارگیری کارشناسان و فارغ التحصیلان محیط زیست در واحدهای صنعتی استان قم بر اساس قانون هوای پاک تأکید کرد و گفت: وجود کارشناسان با دانش زیست محیطی در واحدهای صنعتی و تولیدی، زبان مشترکی برای دستیابی به صنعت پاک و کاهش آلودگی های زیست محیطی بوجود می آورد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه واحدهای آلاینده صنعتی حتما باید برای انجام امور مربوط به نمونه برداری، اندازه گیری، پایش و کنترل مستمر آلودگی، کارشناسان محیط زیست را به کار بگیرند، تصریح کرد: فارغ التحصیلان محیط زیست در استان قم برای حضور در واحدهای صنعتی باید ساماندهی شده و برخی آموزش ها را فرابگیرند.

وی در پایان با بیان اینکه فعالان و متولیان حوزه صنعت نیز باید پیشنهادات و راهکارهای خود را برای اجرای هرچه بهتر قانون هوای پاک در استان قم ارائه دهند، اظهار کرد: توانمندسازی علمی و اجرایی تشکل‌های زیست محیطی در استان قم در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آلاینده منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست