Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@18:42:48 GMT

جلسه علنی شورای شهر قزوین برگزارشد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۸۴۹۹

جلسه علنی شورای شهر قزوین برگزارشد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه علنی شورای شهر قزوین با حضور شهردار و اعضا و مدیران مجموعه مدیریت شهری و مدیرعامل و پرسنل سازمان آتش نشانی و اصحاب رسانه با محوریت روز آتش نشان و دستور کار ارائه گزارش عملکرد درآمد و هزینه شهرداری قزوین و سازمان های تابعه در شش ماهه اول سال 97 در صحن پارلمان محلی برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدالرزاقی، نائب رئیس پارلمان محلی در این جلسه گفت: حامیان محیط زیست در قبال قطع درخت صدساله مسجد جامع بایداعلام موضع کنند و شهرداری نیز ازطریق مراجع قضائی پیگیر موضوع باشد.

سیده منیره قوامی، سخنگوی پارلمان محلی هم اظهارکرد: در مبحث ایمنی علاوه بر پرسنل سازمان آتش نشانی، آموزش شهروندان نیز باید مد نظر قرار گیرد.

مهدیه قافله باشی، دبیر پارلمان محلی هم عنوان کرد: ۷مهرماه به نام ناجیانی نامگذاری شده است که کمتر کسی از آن ها یاد می‌کند اما  وجودشان آرامش بخش است.

زهرا یوسفی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم گفت: در سال گذشته چندین بار بر رفع نواقص تجهیزات سازمان آتش نشانی فارغ از هزینه های آن تاکید شد زیرا این دست اقدامات از وظایف ذاتی شهرداری است.

سعید دقیقی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم اظهارکرد: بخش قابل توجهی از پرسنل سازمان آتش نشانی قزوین را ورزشکاران تشکیل می‌ دهند که با منش پهلوانی در حفظ ایمنی شهر و شهروندان تلاش می‌ کنند.

احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز گفت: حادثه قطع درخت صد ساله مسجد جامع غیر قابل جبران است و عاملین آن باید تحت پیگرد قضائی قرار گیرند زیرا این اقدام مجازات کیفری دارد.

فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز یادآورشد: آتش نشانی شغلی توام با ایثار و فداکاری است و یک آتش نشان باید همانند یک رزمنده همیشه آماده و پا به کار باشد.

محسن حق شناس عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم اظهارکرد: سازمان آتش نشانی علی رغم توجه ویژه شهردار، در بخش تجهیزات با کمبود های زیادی مواجه است.

علی صفری شهردار قزوین هم در سخنانی اظهارکرد: زمان استاندارد رسیدن نیروهای امدادی به صحنه حادثه بین ۳ تا ۵ دقیقه است که امروز در قزوین این زمان به ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه کاهش یافته است.

در این جلسه از پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی تقدیر و قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه علنی درآمد سازمان آتش نشانی شورای شهر عضو شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین

در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم تسریع در اجرای طرح ساماندهی و بهسازی میدان شهید حسن‌پور و نصب المان این شهید بزرگوار تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضای کمیسیون، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان زیباسازی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و کارشناسان مرتبط و با هدف واکاوی و بررسی دلایل اجرایی نشدن طرح ساماندهی میدان شهید حسن پور در تالار مردم این نهاد برگزار شد، در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم تسریع در اجرای طرح ساماندهی و بهسازی میدان شهید حسن پور و نصب المان این شهید بزرگوار تأکید کردند.

قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراها، اظهار کرد: صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و سرفصل جدیدی در تحقّق مردم سالاری دینی و ارتقا سطح مشارکت حقیقی مردم در اداره امور کشور به شمار می‌آید.

وی افزود: استفاده از خرد جمعی و مشورت در امور باعث تحقق اهداف و پیشبرد بهتر کارها خواهد شد، هرچه مردم در تصمیم‌گیری‌ها سهیم باشند، در اجرا نیز ما را حمایت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به دستور کار این جلسه، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان قزوین ساماندهی و بهسازی میدان شهید حسن پور است؛ همچنین شرایط کنونی این میدان در شأن این شهید شاخص و مردم قزوین نیست.

اللهیاری ادامه داد: جلسات متعددی در کمیسیون‌های شورا در این خصوص برگزار شده است، اما به نظر می‌رسد همت و اراده‌ای برای اجرای طرح ساماندهی میدان شهید حسن‌پور از سوی مدیریت شهری وجود ندارد و این جلسه برای واکاوی دلایل اجرا نشدن این طرح برگزار شد.

وی خواستار بررسی فنی و رفع مشکلات بر سر راه این پروژه شد و در ادامه این جلسه نیز هرکدام از اعضای کمیسیون و مدیران شهری به بیان نقطه نظرات خود پیرامون اجرای طرح ساماندهی میدان شهید حسن‌پور پرداختند.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین مشکل اجرای طرح ساماندهی میدان شهید حسن وجود چاه آب فضای سبز در این میدان است که مقرر شد تا نکات و پیگیری‌های فنی برای استحکام بخشی چاه توسط مدیریت شهری صورت گیرد و پس از برطرف شدن موانع کار در اسرع وقت کار بهسازی و اصلاح هندسی میدان شهید حسن‌پور آغاز شود

کد خبر 749030

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد