Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان سومین دوره مسابقات علمی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی (3MT) از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان اعلام شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات برای سومین بار همزمان با 16 استان کشور در کردستان برگزار می‌شود، افزود: واجدان شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام از 10 مهرماه تا 30 آبان ماه به دفاتر جهاد دانشگاهی استان کردستان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت های ارتباطی، ایده پردازی ، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی ، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال 1393 تا پایان شهریورماه 1397 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهر 97 به تصویب رسانده‌اند نیز می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.
آوج اعلام کرد: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.
وی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان ادامه داد: مرحله مقدماتی مسابقات آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا 15 اسفند ماه همزمان در سه واحد اجرا و مرحله نهایی مسابقات نیمه اول اردیبهشت ماه 98 برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه مسابقات واقع در سه راه جهاد- سایت اداری- ساختمان جهاددانشگاهی – معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره تلفن 33287516 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی جهاد دانشگاهی مسابقات دفاع سه دقیقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

به گزارش صدای ایران از ایرنا، گروه پژوهشـی مهندسـی صنـایع سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در نظر دارد از میـان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشـناسی ارشد رشته مهندســـی صنـایع، مهندسـی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات نیروی امریه جذب کند.

طبق اعلام سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، متقاضیان می‌توانند تا تاریخ اعـزام تیـرماه ۱۴۰۳ به بعد رزومـه خود را با موضوع «امریه - نام خانوادگی» به آدرس ایمیل: Tricks@jdsharif.ac.ir ارسال کرده و جهت جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۷۶۴۱۲۹۲ - ۶۷۶۴۱۲۹۱ تماس گیرند.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد