Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ رستگار یوسفی روز یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان جوانرود در سرسرای اجتماعات فرمانداری افزود: این کارگروه نسبت به رعایت عوامل بهداشتی و کیفیت عرضه نان که قوت غالب مردم است حساسیت ویژه ای داشته باشد.
وی به مهاجرت زلزله زدگان شهرستان های ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب به شهرستان جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آمار شبکه بهداشت و درمان سه هزار نفر به این شهرستان مهاجرت کرده اند که نیاز است سهمیه آرد شهرستان جوانرود افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جوانرود نیز گفت: در سه ماه گذشته 210 مورد بازدید از نانوایی های این شهرستان انجام گرفته است.
منصور مجیدی افزود: در این مدت 23 پرونده تخلف به میزان 28 میلیارد ریال جریمه برای نانوایی های متخلف تشکیل شده است.
وی کم فروشی، تاخیر در پخت و امتناع از عرضه خارج از شبکه آرد را مهمترین تخلف نا نوایی های این شهرستان عنوان کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان زلزله شبکه بهداشت و درمان مهاجرت شهرستان اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی  در همایش روز ملی گندم و نان و تجلیل از فعالان زنجیره تولید نان استان  گفت: در سال گذشته روزانه ۹ میلیون قرص نان از انواع نان لواش، بربری، سنگک توسط چهار هزار و ۷۶۱ واحد نانوایی و توسط نانوایان دراستان پخت و تحویل شهروندان شده است.

امید زینالی اضافه کرد: سال گذشته یک‌میلیون و ۶۱۰میلیون ریال یارانه به صورت ماهانه و به طور میانگین برای هر نفر بابت تامین نان و مبلغ سه میلیون و ۷۷۰ هزار ریال یارانه بطور میانگین برای نانوایان به صورت مستقیم و روانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در ۶۳ مرکز شامل مراکز خرید مباشر، سیلو‌های ملکی و بخش خصوصی و کارخانجات آرد با ظرفیت بیش از یک میلیون تن و توسط ۵۲ هزار و ۸۳۳ گندم کار طی بیش از ۱۳۸ هزار محموله و در ۶۰ روز ۶۸۲هزار تن گندم به ارزش ۱۰هزار و ۳۳۶ هزار میلیارد تومان تحویل مراکز خرید شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۱۱ هزار و ۳۸۳ تن گندم طی ۲هزار و ۳۰۰محموله به مراکز خرید تحویل شده است و از این میزان به طور متوسط روزانه هزار و ۱۰۶تن معادل ۲۷هزار و ۶۵۰ کیسه آرد تولید و به پیمانکار جهت تحویل به نانوایی‌ها استان در ۲۰شهرستان تحویل شده است.

وی افزود: جهت افزایش کیفیت آرد استان ۶۷ هزار تن گندم کیفی نیز جهت اختلاط از بنادر به استان حمل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود