Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خدرویسی امروز یکشنبه در آیین بازگشایی مدارس روستاها همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پناهگاه همه ملتهای مظلوم دنیا می درخشد و خاری در چشمان صهیونیسم و آمریکا است.

وی افزود: کمیته امداد در راستای اجرای سیاستهای کلان راهبردی ستاد چهل سالگی انقلاب دبیر کارگروه روستایی و محرومیت زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، گفت: تنها خدمات چهار ساله این نظام از خدمات ۵۰ ساله رژیم شاهنشاهی در عرصه های مختلف بیشتر است .

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه قرار دارند، گفت: ۴۵ هزار نفر از این جمعیت را زنان بی سرپرست تشکیل می دهد.

خدرویسی خدمت رسانی به روستاها را در حد قابل قبولی دانست و بیان کرد: به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ۱۸۴ میلیارد ریال مستمری ماهیانه پرداخت می شود که این میزان جدای از هزینه های بهداشت، درمان، آموزش و کمک مسکن ۳۰۰ میلیارد ریالی است.

وی اظهار داشت: درآمد عمومی از محل صدقات، نذورات و زکات ۳ میلیارد ریال است و این امر در حالی است که هزینه های کمیته امداد بسیار بیشتر از درآمدهای آن است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این روزها دشمنی دشمنان به اوج رسیده است، افزود: دشمن با به کارگیری همه امکانات و عوامل تخریب درصدد تضعیف اعتقادات واعتماد مردم هستند در حالی که این فشارهای اقتصادی با تدبیر مسئولین نظام برطرف می شود.

وی اظهار داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید مردم استان کرمانشاه علاوه بر کمکهای غیرنقدی، ۳۰ میلیارد ریال کمک نقدی در قالب جشن عاطفه ها اهدا کردند که با این کمکها ۱۲ هزار دانش آموز و دانشجو سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

خدرویسی بیان کرد:یازدهم مهر ماه هم مرحله دوم جشن عاطفه ها در یک هزار پایگاه آموزشی برگزار می شود.

گفتنی است با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش استان ۵۰ میلیون ریال کمک در راستای پیشبرد اهداف آموزشی به دانش آموزان نیازمند این روستا کمک شد.

انتهای  پیام/ز

یازدهم مهرماه  مرحله دوم آغاز سال تحصیلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم97 کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد