Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، آرش حسینی میلانی، عضو شورای شهر تهران در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز آتش نشان و روز مولانا، گفت: پیشنهادی دارم در خصوص استفاده از ظرفیت‌های شهرداری تهران برای ترویج فرهنگ محیط زیستی در میان دانش آموزان و ارتباط و پیوند هر چه بیشتر آنها با طبیعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهر تهران ظرفیت‌های کوهپیمایی در شمال شهر را دارد که از آنها استفاده کاملی انجام نمی‌شود و دانش آموزان ما از این ظرفیت‌ها بهره نمی‌برند. باید بررسی توسط شهرداری تهران انجام شود تا مشخص شود شهرداری تهران چگونه می‌تواند برناه کوهپیمایی برای دانش آموزان را ایجاد کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص روند تکمیل پروژه ترمینال شرق تهران نیز به شهرداری تهران تذکر داد و گفت:‌ متأسفانه در بازدید از این ترمینال مشاهده شد که این پروژه با وجود اینکه برای سال 1397 بودجه برای آن اختصاص داده شده است اما در حال حاضر متوقف مانده است.

وی اضافه کرد: 30 تا 40 درصد بیش از پیش بینی انجام شده برای این پروژه هزینه شده است. بی تردید توقف پروژه‌های اینچنین علاوه بر خسارت‌ بر مالیه شهری مشکلات محیط زیستی نیز به همراه دارد. لذا لازم است گزارش حسابرسی عملیاتی طرح به شورا ارائه شود و همچنین اثرات زیست محیطی به ویژه اثراتی که بر آلودگی هوای ترمینال فعلی به مناطق اطراف وارد می‌شود نیز بررسی و گزارش آن به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران ترمینال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته