Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:30:43 GMT

۲ محموله مواد سوختی قاچاق در لرستان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۹۷۹۰

۲ محموله مواد سوختی قاچاق در لرستان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف ۲ محموله مواد سوختی قاچاق در استان خبر داد و گفت: ۴۷هزار و ۷۱۰ لیتر سوخت قاچاق در بروجرد کشف شد.

به گزارش ایلنا از لرستان، سردار محمدمهدیان نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو دستگاه کامیون تریلر در شهرستان بروجرد توقیف و مقداری مواد سوختی قاچاق از آنان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی بروجرد در محور خرم‌آباد - بروجرد به دو دستگاه تریلر مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی دو تریلر را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی از دو خودرو توقیفی مقدار 47 هزار و 710 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت را کشف و دو نفر دستگیر کردند.

وی بابیان اینکه دو محموله قاچاق از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی بارگیری شده بود، تصریح کرد: رانندگان خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز پلیس آگاهی خودرو قاچاق نفت توقیف اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند