Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد توانست عنوان نخست مرحله اول تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در تبریز، اولین مرحله سی‌وسومین دوره بین‌المللی تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان امروز به مسافت ۱۵۰ کیلومتر از تبریز به ارومیه برگزار شد.

در این مرحله محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد، آبراهام مرون از تیم بایک آید و سوکولو دمیتری از تیم ملی روسیه توانستند عناوین اول تا سوم این مرحله را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفا ییبر از تیم تارتلتو بلژیک توانست در این مرحله پیراهن کوهستانی را از آن خود کند.تیم پیشگامان کویر یزد هم توانست در مجموع تیمی در این مرحله پیشتاز باشد.

در مرحله دوم این تور قرار است رکابزنان فردا از ارومیه به منطقه آزاد ارس، حدود ۲۰۹ کیلومتر را باید رکاب بزنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز تیم ملی دوچرخه سواری روسیه کوهستان یزد اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود یگان ویژه به کویر!

سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از مناطق کویری استان سمنان، با تاکید بر ارتقاء توان یگان‌های تکاوری چه در حوزه امکانات و چه در حوزه نیروی انسانی اظهارکرد: پایش کویر ایران با وسعت زیاد به جز با حضور مستمر و استفاده از تجهیزات نوین میسر نبوده و این مهم در دستور کار یگان های تکاوری قرار دارد.

وی افزود: شعار سال کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری حول محور تولید بوده و مبارزه با قاچاقچیان یکی از راه های تحقق این شعار است.

عظیمی ادامه داد: تدوین برنامه‌های آموزشی ویژه یگان‌های تکاوری و در راستای اجرای ماموریت های آنان باید در دستورکار معاونت آموزش بیش از پیش قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان‌های ویژه با تجهیز یگان‌های تکاوری به تجهزات نوین است.

وی با تقدیر از تلاش های همه همکاران در یگان های ویژه و یگان های تکاوری، این دو یگان را دو بازوی فراجا در تامین امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همه واحدهای یگان ویژه مانند اعضای یک پیکرند و باید برای عملکرد بهتر همه پای کار بوده و به لحاظ تئوری و میدانی یاری‌گر هم باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • ورود یگان ویژه به کویر!
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • خیل عظیم مردم بر سر مزار شهیدی در دل کویر بردسکن
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • لرستان ،گیلان و همدان پیشتاز الکترونیکی کردن پروانه کسب های کاغذی