Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " حسین محمدپور " در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور " سراوان – فومن " بلافاصله ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران مشخص شد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرده، افزود: راننده 38 ساله پراید در دم فوت و سرنشین این خودرو مجروح و به بیمارستان منقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کارشناسان علت وقوع این تصادف را دورزدن در محل ممنوع سواری پراید اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در خاتمه بیان داشت : رانندگان باید به تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند و در حریم تقاطع‌ها، روی خط ممتد، روی خط عابر پیاده، خیابان‌های یکطرفه و هرجایی که دید کافی نباشد و خطر تصادف را در پی خواهد داشت مجاز به دور زدن نیستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس پلیس راه استان تصادف خودرو ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • تصاویری وحشتناک از سیل ویرانگر در جنوب چین؛ ۲ نفر کشته شدند (فیلم)
  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل