Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان، با بیان اینکه مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده اقلام مورد نیاز مردم تامین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، امروز( 8 مهر) در بازدید از فروشکاه های زنجیره ای شهر خرم آباد، گفت: برخی با شایعه پراکنی موجب دلهره و نگرانی مردم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم در بازار تامین است، افزود: خانواده ها نگران تامین کالا بویژه کالای اساسی خود نباشند.

 

خادمی، با اشاره به برنامه ریزی دولت برای تامین کالای مورد نیاز مردم، اظهار داشت: مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم وجود ندارد.

 

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در ماه های اخیر در بازار، افزود: گرچه طی ماه های اخیر شاهد تغییر قیمت ها بوده ایم اما در تامین کالا مشکلی وجود نداشته است.

 

استاندار لرستان، با اشاره به برخی سودجویی ها و احتکار کالا، بیان کرد: بسیاری از این سودجویی ها عامل گرانی برخی اجناس شده است.

 

وی از برخورد قاطع با عاملان گرانفروشی و احتکار خبرداد و خاطرنشان کرد: افزایش قیمت کالاها به بهانه داشتن وابستگی ارزی یا گرانی مواد اولیه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

خادمی، بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در دولت، کمبود برخی کالا به سرعت جبران می شود و تامین اغلب کالا ها در فروشگاه های زنجیره ای انجام شده است.

 

استاندار لرستان، گفت: تلاش می شود آرامش و ثبات بر بازار حاکم شده و با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار برخورد قاطع خواهد شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت نظارت بر بازار، فازود: مردم بهترین ناظران بازار هستند و می توانند هرگونه انحراف قیمت ها و احتمار را به دستگاه های مربوطه و یا تلفن 124 اعلام کنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس وزیر بهداشت مجلس حادثه تروریستی اهواز حسن روحانی دولت مسجد حجت الاسلام مختاری اهواز کانون های مساجد احتکار کالا شایعه پراکنی نظارت بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت