Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۱۰۰۰نفر از بانوان سفید پوش شهر ورزنه، با هدف ترویج سنت دیرینه و منحصر به فرد پوشش چادر سفید، همایش مردمی حجاب را تدارک دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛ همایش چادر سفیدان شهر ورزنه، امروز با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از بانوان چادر سفید در موزه مردم شناسی این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با هدف شناساندن سنت چادر سفید و ترویج آن در بین نسل جوان ورزنه و همچنین انعکاس تکریم حجاب توسط بانوان در کشور به جهان بود.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به تشریح برخی فعالیت‌های واحد شیراز همچون کسب مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» از سازمان مرکزی که همزمان با برگزاری کنگره برگزار خواهد شد، پرداخت.

محمدامین شایگان از ارائه دستورالعمل نشر و تهیه کتاب‌هایی با محتوا و عنوان بزرگداشت شهدای استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته انتشارات استان و همچنین ارسال دستورالعمل ابلاغی به تمام گروه‌های علمی برای همکاری پژوهشی با دبیرخانه کنگره بزرگداشت شهدا در چارچوب انجام پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی مرتبط خبر داد.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم با بیان اینکه در حق شهدا هرچقدر تلاش و جهاد علمی صورت گیرد، کم است، ادامه داد: در ۳۶ واحد و مرکز دانشگا‌ه آزاد اسلامی استان فارس دبیرخانه کمیته‌های علمی واحد‌ها به ریاست رئیس هر واحد دانشگاهی و هماهنگی با دبیرخانه مرکزی شکل گرفته و همسو با مصوبات استانی این دبیرخانه‌ها فعال و در چارچوب همکاری با ناحیه مقاومت بسیج هر شهرستان و فرمانداری آن شهرستان فعالیت‌های مجزا و هماهنگ با دبیرخانه کنگره را انجام و در دست اقدام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
  • با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی