Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:16:41 GMT

تنور داغ گرانی «نان» در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۰۲۷۵

تنور داغ گرانی «نان» در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، قوت‌ غالب اکثر ما ایرانی‌ها نان است؛ نانی که سهم زیادی از سفره مردم را تصاحب کرده و هرگاه شاهد افزایش قیمت سایر اجناس خوراکی بوده‌ این سهم این کالا هم در سبد خرید خانوارها افزایش می‌یابد.

حالا این روزها در بحبوحه گرانی‌ها، نان هم از ماراتن افزایش قیمت‌ها جا نمانده و در گوشه و کنار شهر کرمانشاه خبر از افزایش قیمت این کالای اساسی و ضروری مردم می‌رسد؛ موضوعی که برخی آنرا غیرقانونی و برخی دیگر آنرا قانونی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش قیمت نان غیرقانونی است

این موضوع تا جایی حاد شده که پای آن به کارگروه تنظیم بازار استان نیز رسید و محسن رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این کارگروه اشاره‌ای به افزایش قیمت نان توسط خبازان طی روز گذشته داشت و این افرایش قیمت را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که در صورت مشاهده برخورد جدی و واحد خبازی پلمب خواهد شد.

به گفته رستمی، در سالجاری افزایش قیمت نان بدون تصمیم کارگروه تنظیم بازار مجاز نیست و اگر چنانچه تصمیم بر این کار گرفته شود بیش از ۱۰ درصد افزایش نخواهد بود.

افزایش قیمت نان غیرقانونی نیست /آزادپزها در قیمت‌گذاری آزادند!

اظهارات رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مورد غیرقانونی بودن افزایش قیمت نان در حالی است که اعتضاد علیزاده رییس اتحادیه نانوایان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این افزایش قیمت توسط تعداد اندکی از ناوایی‌های آزادپز صورت گرفته است و غیرقانونی نیست.

وی تصریح کرد: هرچند این افزایش قیمت غیرقانونی نیست اما از طرف دیگر در این شرایط منصفانه هم نیست و قرار است تعزیرات با این موارد برخورد کند.

رییس اتحادیه نانوایان استان کرمانشاه با بیان اینکه نانوایی‌های دولتی هیچ افزایش قیمتی نداشته‌اند، افزود: بر اساس دستور معاون استاندار قرار شد نانوایی‌های مکور هم قیمتشان را برگردانند تا برای این موضوع یک راهکار منطقی اتخاذ شود.

کد خبر 4416732

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش قیمت خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر ماه محرم هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز عاشورا شیراز سانحه تصادف شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی شماره ۰۴ در خصوص آن صادر گردید؛ امروز (دوشنبه) و فردا جو منطقه را تحت تأثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا و در مناطق مذکور، با رگبار پراکنده تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، روند افزایش دمای هوا، مهمترین پدیده مورد انتظار در جو استان خواهد بود.

کد خبر 6098807

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟