Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار حلقه انواع لاستیک کامیون و خودروهای سنگین در گمرک بوشهر آماده ترخیص و عرضه به بازار مصرف است. ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، منصور بازیار  ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر ارائه خدمات لازم به بازرگانان اظهار داشت: در راستای تسریع در ارائه خدمات به تجار و بازرگانان، گمرکات استان بوشهر به سامانه جامع گمرکی مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرک بوشهر از ترخیص لاستیک از گمرک بوشهر خبرداد و بیان کرد:10 هزار حلقه انواع لاستیک کامیون و خودروهای سنگین در گمرک بوشهر آماده ترخیص و عرضه به بازار مصرف  است.

وی با بیان اینکه این شماره لاستیک کامیون طی چندین اظهارنامه  به گمرک اظهار شده است گفت: این لاستیک‌ها پس از انجام مراحل قانونی و تشریفات گمرکی آماده خروج از گمرک است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر اظهارداشت: علاوه بر این شمار لاستیک کامیون طبق بررسی صورت گرفته حدود 4 هزار لاستیک کامیون دیگر در محوطه منطقه ویژه بندر بوشهر موجود  است که در همین راستا با برقراری ارتباط با صاحبان کالا تاکید شده نسبت به اظهار کالا در اسرع وقت اقدام کرده و گمرک نیز آمادگی کامل برای ارائه تسهیلات گمرکی از قبیل پذیرش ضمانت‌نامه بانکی و ترخیص قسمتی  از کالا را دارد.  

وی، به مصوبه اخیر هیئت دولت در خصوص واردات لاستیک خودرو های سنگین اشاره و خاطر نشان کرد: هیئت وزیران در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی و باری سنگین  تعرفه واردات لاستیکبرای خودروهای سنگین را از 26 درصد به 5 درصد کاهش داده است که قطعا نقش به‌سزایی در کاهش قیمت و تامین لاستیک مورد نیاز دارد.

بازیار  با تاکید بر اینکه گمرک بوشهر با آمادگی کامل آماده ارائه خدمت شبانه روزی به صاحبان کالا و تجار و بازرگانان است تصریح کرد با برقراری شیف‌های شبانه روزی در گمرک بوشهر آمادگی کامل برای  ارائه خدمت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل برای تجار و بازرگانان فراهم شده است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین

قزوین - مدیرکل گمرک قزوین گفت: گمرک قزوین تسهیلات ۹۰ درصدی به واحدهای تولیدی برای ترخیص کالاهای وارداتی ارائه می‌دهد.سعید نادری با اشاره به ارائه امکانات و خدمات متنوع گمرک قزوین، اظهار کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، استفاده از ضمانت‌نامه بانکی و... به فعالان اقتصادی مجاز از جمله خدمات گمرک قزوین محسوب می‌شود.وی در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: این گمرک در رده‌های مختلفی از جمله واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت و مرجوعی فعال است.
نادری تأکید کرد: درآمد گمرک قزوین در ۱۲ ماه منتهی به سال ۱۴۰۲ حدود ۶۱ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۲۵ درصدی روبه‌رو بود.
به گفته این مسئول، گمرک قزوین در حوزه صادرات ۸۶۷ هزار تن کالا به ارزش ۵۷۴ میلیون دلار را به کشورهای دیگر از جمله عراق، امارات متحده عربی، پاکستان، روسیه و ترکیه صادر کرد. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد