Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اردبیل گفت: گره گشایی بسیاری از مشکلات بزرگ کشور با همت سپاه پاسدران انجام شده است، اگر سپاه نبود تاکنون معلوم نبود برسر این نظام چه پیش می آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی صبح امروز در همایش تجلیل از مدیران جهادگر و انقلابی استان اردبیل که در امر فعالیت های محرومیت زدایی به مردم مناطق محروم شمال و جنوب استان اردبیل به یاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شتافته بودند، اظهارداشت: فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل آنقدر قداست دارد که اگر موقعیت آن را داشتیم در رکاب این نیروهای ارزشی و انقلابی در مناطق محروم به کمک رسانی و محرومیت زدایی می پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) در اردبیل قابل تقدیر است، افزود: امروز می بینیم که این قرارگاه به صورت خود جوش و انقلابی مناطق محروم روستایی را شناسایی و علاوه به کمک رسانی به مشکلات روستائیان در مناطق محروم نیز می پردازند که این بسیار مقدس و قابل تقدیر است.

آیت الله عاملی با تقدیر از مدیران، فرمانداران و مسئولان تلاشگر و جهادی و انقلابی استان اردبیل که در امر کمک رسانی و محرومیت زدایی در کنار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل فعالیت داشتند، افزود: همه مدیران و مسئولان باید در بین مردم حضور یافته و به مشکلات مردم و مناطق محروم استان بپردازند که این امر کوچکترین فعالیتی است که می توانیم در حق مردم مناطق محروم انجام دهیم.

وی ملت را ولی نعمت نظام مقدس جمهوری ایران دانست و تصریح کرد: دشمنان امروز برای انتقام از ملت ایران دست به تحریم های مختلف می زنند چرا که این ملت در تمامی توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل مقابله کرده و ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل بیان کرد: امروز ملت ایران با ایستادگی خود در مقابل این همه تحریم ها و تهدیدها دشمنان را به یاس ونامیدی کشانده اند و امروز دشمنان در ایستادگی این ملت در حیرتند.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب کشور با راه اندازی پارس جنوبی و تولید بنزین بسیاری از مشکلات تامین مورد نیاز سوخت کشور را حل کرده است، افزود: باید از خام فروشی نفت پرهیز کنیم و با تکیه بر تکنولوژی های بروز و استفاده از جوانان نخبه کشوری علم و دانش کشور را به صنعت تبدیل کنیم تا ما هم مثل کشورهای شرقی و اروپایی شاهد توسعه و پیشرفت صنعت کشور باشیم.

وی تصریح کرد: آنهای که می گویند سپاه یک باید به پادگان ها برگردد باید بدانند که سپاه یک مجموعه نظامی نیست و به پادگان ها هم برنمی گردد بلکه در میان مردم و ملت ایران به کمک رسانی به مناطق  محروم ، کمک به پیشرفت وابادانی کشور، صنعتی شدن کشور و دفاع از حریم ارزش های انقلاب اسلامی و بسیاری از مسائل دیگر در عرصه های مختلف تلاش مضاعف خواهند کرد.

به گزارش سبلان‌ما، در این مراسم از مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ، مدیرکل پایانه ها و راه های استان ، مدیر راه شهرستان مشگین شهر، شهرستان خلخال، فرماندار شهرستان گرمی و معاون فرماندار شهرستان گرمی با حضور فرماندهان سپاه و بسیج و مسئول قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه پاسدارن کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که بنا به جلوگیری از ریخت و پاش های اضافی و صرفه جویی در هزینه ها در این مکان انجام شد، با اهداء لوح وتندیس مدیران جهادی تجلیل و قدردانی شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر

در دور برگشت نوزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول گلبال نابینایان و کم بینایان کشور ۷ تیم و به مدت ۵ روز در سالن ورزشی مجتمع فرهنگی آموزشی شهید محمدتقی عظیمی باهم روبرو می‌شوند.

در دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ دسته یک گلبال کشور تیم‌های درنا مازندران، نور یاران آمل، هیات نابینایان ساوه، انجمن نابینایان سبزوار، بیمه ایران شرکت اندیشه زرین اردبیل، فرهیختگان ارومیه و شرکت مناطق نفت خیز جنوب حضور دارند.

در دور رفت مسابقات که اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در بابلسر برگزارشد، اندیشه زرین اردبیل اول قهرمان شد.

درنا مازندران نایب قهرمان شد و مناطق نفت خیز جنوب در جایگاه سوم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور