Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- وودوارد واقعاً مايل نيست سرمربي تيمش را يک بار ديگر تغيير دهد ولي فضاي پرتنش و سنگيني که در باشگاه و حوالي باشگاه شکل گرفته ممکن است او را به اين کار مجبور کند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، مقامات عالي رتبه منچستريونايتد ادعاهاي بي اساس در مورد مذاکره اين باشگاه با زين الدين زيدان براي جانشيني ژوزه مورينيو را رد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلگراف گزارش مي‌دهد با کسب 10 امتياز از هفت بازي ابتدايي، يونايتد تا همين جاي کار بدترين شروع خود در تاريخ رقابت‌هاي ليگ برتر را تجربه مي‌کند. زيدان به مربيگري در منچستريونايتد علاقه مند است اما سران يونايتد گزارش‌هايي را که حکايت از مذاکره‌شان با زيزو دارند، رد مي‌کنند. البته عده اي از مسئولان باشگاه جوياي اين شده‌اند که آيا احتمال جدايي مورينيو از جمع شياطين سرخ وجود دارد يا خير. همه اين‌ها در حالي است که اد وودوارد پس از حذف منچستريونايتد از رقابت‌هاي ليگ کاپ به دست دربي کانتي، از حمايت خود از سرمربي پرتغالي تيم گفته بود. مورينيو که پس از شکست 3-1 مقابل وست‌هم، تيم داوري را مقصر شکست تيمش دانست، سه شنبه اين هفته از سري بازي‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، تيمش را در اولدترافورد مقابل والنسيا به ميدان مي‌فرستد.
رسانه هاي انگليس از جمله تلگراف و ESPN به نقل از منابع نزديک به منچستريونايتد هرگونه مذاکره اين باشگاه با زين الدين زيدان را تکذيب کرده اند. در اين گزارش ها آمده که مورينيو همچنان مورد حمايت سران باشگاه قرار دارد. حضور زيدان در شهر لندن براي مراسم بهترين هاي فيفا باعث شده بود شايعاتي در مورد مذاکره اين مربي با يونايتد به وجود بيايد.
ريو فرديناند يکي از اسطوره‌هاي يونايتد و مدافع سابق اين تيم بعد از بازي گفت:” به اعتقاد من حالا وقت آن است که در يونايتد تصميم‌هاي بزرگي گرفته شود. مسئولين رده‌بالا و کساني که باشگاه را اداره مي‌کنند، کساني مثل اد وودوارد در حال مذاکرات و برگزاري جلساتي هستند تا به اين نتيجه برسند که در قدم بعدي چکار بايد کرد. در حال حاضر به نظر مي‌رسد در رختکن از آن وحدت و اتحادي که بايد وجود داشته باشد خبري نيست. تصميم درباره‌ي سرمربي، درباره‌ي تيم و اينکه باشگاه بايد از اين به بعد در چه مسيري حرکت کند، اينها تصميم‌هاي مهمي هستند که بايد در بالاترين سطح گرفته شوند”.
مورينيو در کنفرانس خبري بعد از بازي وستهام تنها به سه سوال جواب داد و بعد به همراه يکي از مسئولين رسانه‌اي باشگاه، اتاق محل برگزاري کنفرانس را ترک کرد درحاليکه خبرنگاران سعي داشتند از او درباره‌ي عملکرد پل پوگبا در بازي ديشب سوال بپرسند. وودوارد پيش از اين اعلام کرده که قصد ندارد بعد از چند نتيجه‌ي ضعيف، تصميمات ناگهاني بگيرد و اين نکته که يونايتد روز سه‌شنبه بايد به مصاف والنسيا برود احتمالاً تصميم بزرگ مديران منچستريونايتد را به تعويق خواهد انداخت. ولي وودوارد به هر حال نمي‌تواند از کنار ناآرامي و تنش در رختکن يونايتد و ناکامي‌هاي اين تيم در مستطيل سبز، به راحتي عبور کند.
مورينيو شخصاً قرارداد خود با يونايتد که سالي 15 ميليون پوند ارزش دارد را يک‌طرفه فسخ نخواهد کرد ولي مسئولين يونايتد مي‌دانند که نتايج اين روزهاي يونايتد اگر مدت بيشتري ادامه پيدا کند، کار کردن با آقاي خاص را براي آنها غيرممکن مي‌کند. يونايتد پيش از اين شايعات مطرح شده مبني بر اينکه آنها از چند وقت پيش با زين الدين زيدان براي جايگزيني مورينيو صحبت کرده‌اند را رد کرده است. زيدان اين روزها بدون تيم است و همه مي‌دانند که اگر زماني يونايتد براي هدايت تيمش با او مذاکره کند، زيدان به قبول اين پست تمايل زيادي نشان خواهد داد. وودوارد واقعاً مايل نيست سرمربي تيمش را يک بار ديگر تغيير دهد ولي فضاي پرتنش و سنگيني که در باشگاه و حوالي باشگاه شکل گرفته ممکن است او را به اين کار مجبور کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستريونايتد زيدان مورينيو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید هر چند منچستریونایتد فعلا در وضعیت خوبی نیست اما آنها تیم بزرگی هستند و بازیکنان با کیفیت بالا باید در چنین تیم‌های بزرگی بازی کنند.

طرفداری | جیدون سانچو، وینگر انگلیسی منچستریونایتد که این فصل به صورت قرضی در دورتموند توپ می‌زند، پس از درخشش در پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.

سانچو در ژانویه برای بازیابی فرم، آمادگی جسمانی و اعتماد به نفس خود به صورت قرضی به دورتموند بازگشت. لیگ قهرمانان فرصتی عالی برای اثبات خود به او داد و سانچو با دو دست از این فرصت استفاده کرد و اکنون شانس واقعی برای رسیدن به فینال را دارد. الساندرو دل پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد درخشش سانچو صحبت کرده و به عقیده او بازیکنی با چنین کیفیتی دوباره باید به منچستریونایتد برگردد.

نصیحت دل پیرو به سانچو

سانچو در طول بازی برابر پی‌اس‌جی دریبل‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت که ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، در حین کار به عنوان مفسر برای TNT Sport از آن شگفت‌زده شد. در استودیوی CBS Sports نیز بحث‌های زیادی در مورد آینده سانچو مطرح شد، جایی که الساندرو دل ‌پیرو، اسطوره یوونتوس، در حال تحلیل بازی بود. موضوع آینده سانچو مطرح شد و دل‌پیرو سانچو را به چالش کشید تا به منچستریونایتد بازگردد و ثابت کند که می‌تواند برای شیاطین سرخ نیز عملکردی درخشان داشته باشد.

اگر بازیکنی مثل او می‌تواند اینطور بازی کند و این کیفیت بالا را داشته باشد، باید به منچستریونایتد برگردد. شاید سال آینده، یک سال دیگر، ببینیم چه احساسی دارد، چه مربی‌ای خواهد داشت، همۀ این موارد ملاک است. چنین بازیکنانی با این کیفیت بالا باید در بالاترین سطح بازی کنند.

البته در مورد دورتموند این اشتباه و سوءتفاهم به وجود نیاید. آنها لیاقت حضور در این مرحله را دارند، ممکن است به فینال بروند و لیگ قهرمانان را ببرند و این برای آنها فوق‌العاده خواهد بود. اما با منچستریونایتد، آنها قرار است هر سال به این مرحله برسند. می‌دانم که در حال حاضر یونایتد در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد، اما شما می‌خواهید با باشگاه‌های بزرگ به دستاوردهای بزرگ برسید و این سرنوشت منچستریونایتد و سرنوشت او در آن مقطع خواهد بود.

من برای او آرزو می‌کنم که بتواند به آنجا برگردد و با همین شخصیت و طرز تفکر بازی کند، من واقعاً به این شکل امیدوارم. امشب او باورنکردنی بود، او همه را دریبل می‌زد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم