Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا بندانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره نخستین تیم کارون اروند خرمشهر در لیگ برتر ووشو بانوان گفت: برای دومین سال است که خوزستان در لیگ برتر ووشو بانوان تیمداری می‌کند. سال گذشته حامی مالی تیم متفاوت بود و امسال با نام کارون اروند خرمشهر در لیگ برتر شرکت کرده ایم.
وی به افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر ووشو بانوان اشاره کرده و افزود: کسب مدال در المپیک آسیایی جاکارتا برای همه استان‌ها یک انگیزه است تا قهرمانان خود را به میدان لیگ اعزام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع نتایج تیم ملی در مسابقات مختلف تاثیر خوبی در لیگ هم دارد.
سرپرست تیم ووشو بانوان کارون اروند خرمشهر گفت: ووشوکاران با حضور در میدان لیگ این فرصت را دارند تا با قهرمانان رقابت کرده و از لحاظ سطح فنی پیشرفت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ووشو ووشو بانوان المپیک آسیایی لیگ برتر ووشو قهرمانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر

ایسنا/یزد تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد.

تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول، ظهر امروز (۷ اردیبشهت) موفق شد با شکست نماینده هیات فوتبال اصفهان سهمیه حضور به لیگ برتر فوتسال ایران را برای خود به ارمغان آورد.

بانوان فوتبالیست چادرملو اردکان که پیش از این هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند؛ امروز سومین حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند.

در این بازی «شیرین صفار» و «زهرا قربانی» از روی نقطه پنالتی و «مهدیه محمدزاده» و «فاطمه قهرمانی» نیز هر کدام یک گل برای چادرملو اردکان به ثمر رساندند.

شاگردان «فاطمه نادریان» در تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان با حداکثر امتیاز جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند.

به گزارش ایسنا این اولین حضور یک تیم فوتسال بانوان از استان یزد در سطح یک فوتسال ایران است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی