Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@14:01:08 GMT

انتصاب جدید توسط آخوندی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۱۳۵۸

انتصاب جدید توسط آخوندی

وزیر راه و شهرسازی با صدور احکامی جداگانه، به محمدرضا جواهری تفتی دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مأموریت داد تا پیش از تعیین رئیس جدید امور این سازمان را به عهده بگیرد.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با صدور احکامی جداگانه، به محمدرضا جواهری تفتی دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مأموریت داد تا پیش از تعیین رئیس جدید امور این سازمان را به عهده بگیرد و همچنین امین مقومی را به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به محمدرضا جواهری تفتی به شرح ذیل است:

جناب آقای محمدرضا جواهری تفتی

دبیر اجرایی محترم شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان

باسلام

با توجه به تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی آقای فرج اله رجبی، لازم است ترتیبی اتخاذ فرمائید که تا زمان انجام مراحل قانونی برای تعیین رئیس جدید، امور جاری سازمان نظام‌مهندسی ساختمان (شورای مرکزی) به روال عادی و طبق قوانین و مقررات انجام شود.

همچنین متن وزیر راه و شهرسازی خطاب به مهندس امین مقومی به شرح ذیل است:

جناب آقای امین مقومی

عضو محترم علی‌البدل شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان

با سلام

با توجه به خروج یکی از اعضای اصلی شورای مرکزی، بدین‌وسیله جنابعالی به‌عنوان عضو اصلی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان تعیین می‌شوید.

موفقیت جنابعالی را از خدای متعال خواهانم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزیر راه عباس آخوندی نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • خرید و فروش مسکن به سامانه «خودنویس» افزوده می‌شود+ فیلم
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد